:.Welcome TO.:

Sunday, September 13, 2009

kEjAyAaN

nampak nye aku dah blh idup tanpa lelaki
tepon dah duk jauh dari aku
xperlu ag pk pasal lelaki
aku ase macm dah xde perasaan cinta dah kat manusia ni
ati aku dah kosong
tenang dah sekarang
cumer pada sesiapa yg ingin rebut cinta aku ni
di nasihat kn supaya give up je
sebab aku xkn lyan korang lagi
hidup ku hanya untuk ku
bkn paada sesiapa pon
kalu nk jgak kna la berusaha
tapi aku ase korang xkn berjaya
hanya mereka yg sbar, jujur, setia dlm mengejar cinta ku sahaja akn dpt
klu x melepas
Alhamdulillah aku berjya gak harungi nye
setiap kejadian ada sebab nye
mgkin aku ada buat salah dlu
sampai benda 2 jd kat aku blik
think positif
aper pon skarng kejar impian lu
jgn pk benda remeh temeh ni
ada jdoh xkmana

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: