:.Welcome TO.:

Monday, August 31, 2009

:.Kami.:








always 2gether

EYJA,EYRA,EYKA FRIEND FOREVER



ini aku n kawan2 ku....
byk kenangan aku ngn diorang..
ni la kwn ku dunia akhirat...
susah senang bersama2..
masing2 dah ada pakwe..
aku jer SINGLE skrang...
huhuhu sedih tau..
tp diorng byk membri semangat n bantu aku..
aku cayang diorang..
happy dol knal ngn diorang....
aku knl diorang msa form 3...
dulu mla2 knl agak mlu la jgk...


we stand together FEREVER N EVER...
I MISS U GURLZ

I'm Single Now


MOTTO AKU:
SINGLE ITU INDAH,
CURANG ITU NIKMAT,
SKANDAL ITU HIASAN.


ITu lah yg aku akn alami dalm msa yg terdkat ni..
xboh doh pk sal CINTA2 ni LECEH la asyik kna tpu jer..

biar la msa yg menentukan

kalu aku ada JODOH xkn kmna...



walaupn kter lari ujung DUNIA sekali pun..



pasti cinta itu akn datang..



mlas doh nk cri cinta PENAT dol...



cri benda gni bkn senang dol susah..



kalo slh plih truk dol..



jd mcm aku skrng TIPU N DIPERBODOHKAN..



nk ker jd mcm aku????



aku ni INSAN MALANG...



kenal cinta pd org yg salah...



nk wat gano aku terburu buru dalam mencari cinta..



nk salh kan org 2 xptt kn???



mybe slh aku gok



cz x knl ati bdi n xselidik dulu latar belakang dia ngn btl2



dah tak de jodoh ngn dia nk wat cam manakn???



aku REDHA walaupn ati ni susah n lupan DIA..



mklum la dia yg buat aku blajar tok SETIA n dia jgk bt aku KECEWA sgt2...



ni bkn pertama x dia wat gni kat ku



ni dah msk kali ke-2...



pelik kn aku msh SAYANG dia ag walaupon dia menyakitkn ati aku..



mybe aku doh xdok PERASAAN kot...



aper perlu aku bt tok lupakn dia DOL???



AKU DAH X SANGGUP LAGI.....



toooooooLLLLOOONG la aku ni.....






insan yg lemah...

KPMIM KUANTAN...

Nampak nyer aku mencapap agi kat kuantan ni..
maklum la nk mengejar impian ma n abah..
walaupon byk dugaan n kenangan pahit n manis kat cni
tapi aku terpaksa gok tempoh..
arrgghhh
tensionnyer byk ngat masalah yg aku hadapi bru2 ni...
tp nasib baik ni BULAN RAMADHAN bulan pose dapat gok aku bersabar..
alahai nasib per nak jd la...
bru jer nk belajar SETIA..
tiba2 jer jd mcm ni
mcmana x bengang..
kalo blh lari aku lari doh..
skrng ni dah byk assingment yg kn bt n kn antar
x ke teruk namernyer 2..
aperpn kna hadapi gok..
kter student..
huhuhuhu..dalam bulan pose ni aku kna byk bt amal ibadah.
supaya ati ni tenang sokmo..
biar xdok masalah...
bkn per xnk la tension2 sbb benda2 gni...
penat DOL..
HEHEHEHE...

Wednesday, August 26, 2009

im sory...

k.ja tau ira byk terasa ngan k.ja pasal mlm 21 ogos 2...
k.ja tau 2 mmg slah k.ja sbb x tman ira bler ira dlm kesusahan..
ira ptt marah k.ja...
kejadian 2 bkn sengaja..
k.ja ase sbb bdk 2 gak...
mula2 kter xnk blik ngn kitorg pas 2 tibe2 jer nk blik sekali..
k.ja bengang gok...
dlm msa sma k.ja nk mrh ira gok..
sbb k.ja col ira byk x tp ira dok angkat2 pon...
pas 2 org 2 aper lg mla la nk wat k.j tambah HOT..
pas 2 dalam perjalanan dia buat lg perangai kter ira mcm2...
k.ja lmer2 xleh tahan gok...
ingat ko duk sblik n kwn k.ptha jer...
biar la ira yg penting ira tau k.ja ,k.ira syg ko ira..
ingat ada gapo2 oyak la k.ja...
jgn pendam sorang2 mcm mlm 21 ogos 2...
jgn wat mcm ari 2...
ingat k.ja ada bler ira susah...
CAYUNK IRA....MUAAAAAAHHHHH..MUUUUAAAAHHHHH...
HEHEHEHEHE...

Monday, August 24, 2009

Abu BAkAR(Burn) JPA KUANTAN

xtau la nk ckp per lg..
aper salah aku..
sampai ko buat aku mcm ni..
tpu aku hdup2..
ko ingat ko akn bahagia??
jgn arap...TUHAN akn blas cash kat ko..
2 doa aku...
biar ko ase aper aku ase..
n ko akn ase lg teruk dari aku...
2 janji aku pada org mcam ko...
biar ko sedar diri kit..
jgn nk perasaan bagus la..
setakat bilal ke 3 piiirah...
huhuhu...
KO PANDAI NILAI ORG tp diri sendiri ko x nampak..
aper pn semoga ko hapy ngan pompuan yg ko puja 2...
konon2 baik...
pg mampus la...
org mcm ko x lyk dok kat muka bumi ni...

buat ira tersayang

sedih la k.ja baca ira pnya keterangan..
paper pn k.ja pun cyg ira gok..
k.ja arap ira dok amik ati per yg berlaku baru2 ni..
mybe slh k.ja sbb xjga ira ngan baik...
jgn sebab 2 kiter gadoh..
org yg xpaham kite jer..xboleh trima kte
jgn lak xboh mai bilik k.ja ag...
k.ja windu kan ira..
ira tau dok ati k.ja buat kali keduanyer d sakiti...
mybe kali ni k.ja xse doh gewe..
penat doh...
biar la masa yg menentukan...
kalu ada jodoh ada la k.ja mlas doh nak cari...
burn tpu k.ja lagi..
kali ni k.ja xkn diam kan diri.. dulu k.ja dapat bersabar..
sekarang ni dah xboleh.. dia cabar tahap kesabaran k.ja..
kalu xsedih tipu la kan..
tp k.ja dah bersedia zahir n batin...
apepn kwn2 n adk2 k.ja la penawar k.ja sekarang..
ira tengok la k.ja akn ajar burn 2..
biar dia ase aper yg k.ja ase...

pUtUS suDah


kenapa semua lelaki same jer...

kenapa perlu sakitkan ati pompuan??

xblah kah jujur atau setia..

kepada mereka yg sebijik macam aper yg d kata..

sedar2 la tuhan tu maha adil...

sekarang ni TUHAN bayar cash pada manusia..

xmacam dulu lagi..

aku benci lelaki macam ni..

aku akan ajar dia cukup2..

biar dia tahu langit 2 tinggi ke rendah..

geramnyer aku pada lelaki macam ni...

argghhh...

Tuesday, August 11, 2009

AnTaRa KitA





Ini cerita tentanG aku n kawan2 aku..
kami ni stu kepala je..
semua benda buat bersama-sama..
senang sam-sama susah pon sama-sama..
sem ni aku dah x duk ngan ira agi DAH..
sedih tau..
eyra eyka aku still duk diorang agi..
nk kater x gaduh ngan diorang 2 tpu la kn adat berkawan mesti ada pasang surut gak kn..
cume aku n kwn2 xnk la gaduh2 cz kiteorg dah lmer knl..
dah 5 thun PERSAHABATAN kami ni...
ngan ira aku knl dia kat KPMIM ni..
dia merangkap adik aku yg cute...
ngan dia byk aku lalui dia byk memberi nasihat kat aku..
krna dia gak aku dah brubah kit walaupon x sepnuhnyer..
hehehehe..
nk brubah ni per kn masa gak..
aku bangga dpt knl ngan dia..
kadang2 dia suke mrh kat aku..
sedih tau..
ada 1 hari 2 aku gduh ngan dia smpai aku x berckp langsung ngan dia..
kwn2 aku semua hairan npe aku n ira x bertegur sape..
kmi perlukn masa tok berbaik semula..
kmi jgk amik masa tuk tenangkn dri msing2..
xnk lps ni bermsm mke lg...
pda ira ..
k.ja mintak mf klu bt ira trsa ati ngan perangai k.ja...
arap ira memahami perangai k.ja ni..
k.ja syg ira tau..
n pada eyra eyka lak aku syg sangat kat korang semga PERSAHABATAN kite kekal selamanyer..
aku doakan korang BAHAGIA ngan kekasih korang n korang dapt kejar CITA-CITA korang tu...
AMIN..

KeRAnamu SAyanG







Abu Bakar BIN oMOr..

seunik namamu..

sesuci CINTAmu untuk ku..

selembuT hati mu..

seindah kata-kata mu..

setulus KASIHmu untuk ku..

CINTAmu ibarat BUNGA2 mekar d taman..

ibarat mentari menyinar d siang hari..




Sharija BINTI iBrahim

seunik namaku..

semanis kurma..

selembut sutera..

CINTAku hanya untukmu..
SAYANGku hanya untukmu..

selaut kasih..

seumpama bintang berkelipan..


...FOREVER LOVE...


Monday, August 10, 2009

MaNgSA keaDAan

gara2 nk basuh baju.. aku hampir2 nak gaduh ngan senior kat sini..
maklum la dia kan dah lama duk kat dunia ni..
tapi syg dia ni bdoh kit..
dah la datng lmbat masa bsuh bju..
cober korang pk patut x aku ptOng Q?
DAH LA LMBAT AMIK Bju pastu nk marah2 org..
geram btol aku tau...
AKU X GADUH NGAN dia
sebab aku xnk jd BODOH macam dia..
hehehehehe..
maklum la duk kat umah setinggan (ASRAMA)
korang tau x dia btul banggan
ada ker patut dia nk aku buang bju yg aku msk kn dalam MESIN BASUH 2
dah seminggu x basuh sejak H1N1...
HEHEHEHEE...

alahai LAW


semua gara 2 kerana LAW
malam ni ada kelas LAW
LAW LAW SEMUA LAW...
tapi best gok blajar LAW
blh blajar lukis orang lidi..
tapi kena byk membaca la
kalu x tau mende la...
dengan itu kter blh tau pasal UNDANG-UNDANG NEGARA
macam sejarah la jgk
LAW ape lagi ekk...
erm byk la susah nk explain...
kalo korang nk tau byk pasal LAW
kenala amik subjek ni...
erm...think-think...

Sunday, August 9, 2009

Kerana Zaty







tau x ari ni aku n kawan2 aku jadi bahan experimen zaty...

entah kenapa tetibe jer dia NK MEKAP kitorang 1 bilik ni..

kternyer dia suka jadi mak andam..

dulu mak dia xbagi dia amik coz mekap ni...

sebab tu la AKU n kwn2 aku jd mangsa..

tp aku xkisah sebenar nyer..
sebab lpas 2 aku n member2 aku nampak lawa sesangat..

yelah sebelom ni aku x pernah pun pakai MEKAP...

hehehehe kelakarkn?????

Cinta Abadi



Cinta anugerah tuhan pada umatnyer..
supaya lbh menghargai cinta...
cinta oh cinta oh cinta..
kerana CINTA itu indah n amat bermakna dalm hidup..
cinta juga melukai..
cinta jga menyakitkn..
cinta jga mengembirakn..
cinta itu jga ketawa n air mata...
hah semuanyer kerana cinta...
cinta itu memberi n menerima..
cinta selamanyer...

:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: