:.Welcome TO.:

Wednesday, June 29, 2011

..KATA-KATA SEMANGAT..

*Manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain.

* Kegagalan bermakna bahawa anda belum berjaya lagi.

* Ingatlah bahawa anda boleh gagal dalam apa sahaja dalam hidup asalkan tidak menjadi seorang yang gagal.

* Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa.Ia bermakna anda telah mempelajari sesuatu.

* Wang bukanlah segala-galanya, namun ia pasti menjadi penghubung dengan anak-anak anda.

* Ramai orang yang masih bergantung kepada kerja-kerja yang bergaji rendah kerana mereka takut gagal jika mencuba kerja lain.

* Kesilapan adalah bukti bahawa seseorang itu telah mencuba membuat sesuatu perkara atau pekerjaan.

* Kesilapan mengajar kita tentang apa yang perlu kita pelajari selepas itu.

* Apa yang anda pelajari selepas kegagalan sahaja yang dikira.Kegagalan itu sendiri tidak dikira.

* Anda tidak gagal.Anda hanya menemui cara yang tidak berkesan.

* Kesilapan adalah realiti kehidupan.yang penting adalah tindakbalas terhadap kesilapan itu.

* Jika anda inginkan sebuah tempat di matahari,bersediala h untuk terbakar.

* Anda tidak harus berkata KENAPA SAYA? Anda seharusnya bersyukur kerana ANDA telah dipilih.

* Malah kesilapan pun mungkin menjadi perkara penting bagi menjamin kejayaan yang bernilai.

* Sekiranya anda mahu mengambil seorang pekerja,pastikan dia pernah gagal sebelumnya.

* Kegagalan bukan bermakna anda tidak berusaha bersungguh-sungguh. Kegagagalan itu hanya bermakna anda perlu mengambil masa yang lebih lama untuk berjaya.

* Sekiranya kita bersaing dengan diri kita sendiri dan kita mengalami kegagalan, siapakah yang menang? Fikirkanlah! .

* “Lulus” dan “Gagal” adalah cara lama mengkategorikan seseeorang.Cara baru ialah “pengetahuan” dan”Kejahilan” .

* Jangan takut dan segan untuk setiap tindakan yang anda lakukan.Seluruh kehidupan adalah satu ujian.

* Mungkin tiada kegagalan bagi orang yang terus berjuang.

* Ramai orang mencari tempat yang selamat,tetapi akhirnya tersangkut!

* Impian yang tidak terlaksana adalah impian yang terpenjara oleh musuh nombor satu-iaitu takut GAGAL!!

* Tiada siapa yang berha mengecap anda sebagai orang yang gagal,kecuali diri anda sendiri.

* Sekiranya anda menemui sebuah laluan tanpa halangan, ia mungkin tidak membawa anda ke mana-mana.

* Kesilapan-kesilapan memberitahu kita tentang apa yang perlu kita pelajari.

* Apabila anda telah sampai ke penghujung tali……dan tiada lagi simpulan untuk bergantung.. ….lompatlah ke tali yang lain.

* Kegagalan hanyalah satu peluang untuk anda mencuba lagi untuk berjaya!!.

* Orang yang kurang berani untuk memulakan sesuatu, sebenarnya telah tewas!!.

* Kita tidak mungkin dapat mempelajari sesuatu perkara kecuali kita bersedia untuk gagal terlebih dahulu.

* Cara yang terbaik untuk belajar untuk menjadi pemenang ialah belajar daripada orang-orang yang pernah kalah atau tewas dalam sesuatu pertandingan, perbuatan atau sebagainya.

* Kegagalan dalam hidup adalah menjadi seorang yang tidak belajar daripada kegagalannya itu.

* Sekali gagal, tidak bermakna anda telah tewas,…..anda hanya tewas apabila anda telah berputus-asa.

* Hanya orang yang berani GAGAL DENGAN TERUK mempunyai harapan untuk BERJAYA DENGAN HEBAT sekiranya dia mempelajari sesuatu daripada kegagalannya itu.

* Kesilapan adalah sebahagian daripada hutang yang perlu dilangsaikan sepanjang hayat.

"lOVE sHERRY"

< SEDIH aku pedih >



huhuhu cam lagu jerk.
hahaha..
mmg sedih pom..
ni la hidup..
kadng2 msti happy kadang msti sedih..
tp sedih ni xbrbaloi pom..
huhuhuhu..
ku ingat dri ku ini tabah tp x pom..
makin sedih ad la..
waaaaaaaaaa....
nk nangis..
sabar la hati...
mybe ni dugaan untuk mu..


macam ni la ak...
hahaha.. 


bo la air mata nk kuar...
nti banjir lak..
kate orang hidup nih msti d teruskan..
biarla dugaan datang melanda..
xdop sapo yg dapat mngelak semua tu..

tp hati ni xckup kuat nk hadapi semua nih..
klo la ak ad kuasa nk hapuskn semua ni kan best..
tolong la ak!!!

pegi2 ko ak dah xperlukan ko lg..
mari2 wahai semangat ku yg hilang..
jgn tinggal kan ak sendrian..
ak xmampu nk hadapinya seorng dri..
ermm..

ada org ckap nape cri yg jauh2 klo yg dekat ad??
tp ad ke yg dekat??
hahaha..
lucu2..
ada tu ada tp blm tntu setia..
hahaha
demand nk yg bgus2..

eh mesti..
alang2 cri biar la yg btul2 kan??
btul x?
bru la puas hati..

mmg2 ak demang ak nk yg perfect bru la puas hati..
klo x jgn dekat dgn ak..
dah pegi..
jgn msuk lam pkran ku..
hahahaha..

ceriakan hidup mu dengan kit-kat 

"Love Sherry"


Saturday, June 18, 2011

<:sehari bersama lock chin:>

seronok na dapat bergambar ngn penjual lock chin nih..
hebat tau..
ssh nk cri dah ore jual lock chin nih..
tu 3 dara eyka wani n izah..

slow2 bang!!
kitaorng xgesa pon...
kn terbakar tgn tuh..
kiteorg x tngungjwb tau..
huhuhuhu
mana tuan punya lock chin nih??
eyka love sherry n izah
syok wes gmbar ngn bsikal pnjual lock chin nih...
jom ramai2..


dah nk masak dak lock chin tu..
xsabar sero..
best tau..
serbu bang lock chin tu!!
bgi laku..

kiteorng mintak sos pedas..
sabau ye kwn2...

eyka n wani
sedia mnjadi mdel lock chin..
hahahaha

byk ko lock chin tu bang???
wani tya
hahaha






ni la gelagat dak2 praktikaltime rehat bkn nk g makn
g jln2..
huhuhu


"Love Sherry"




SELAMAT HARI BAPA..

IKHLAS DARI ANAK MU YANG TERSAYANG










First nk ucap selamat hari bapa buat abah yg tersayang iaitu IBRAHIM BIN ABDULLAH..jasa mu ttp ank mu ini kenang semoga di pnjang umur n dmurah kan rezeki...kini umo abah dh mnjnkau umo 50an..thank cz bsar kan ank mu ini dgn kasih sayang..keceriaan dirumah sentiasa bersinar dgn kasih syg dri abah...love u abah..thank cz sudi lyn 3 org anak mu ini...walaupon ank mu ni nkal n degil tp hati tua mu ttp sabar n brthn ngn kerenah ank mu ini..semoga kesabarn mu ini sampai ke akhir hayat n smpai ku tua..xtergambar hati ni ni bila di syg oleh abah tmbh2 bila kita merantau msti ad pesan n nasihat yg nk kita ingat..tu yg berharga buat ku..akn ku ingat n jd kan pegangan..yg pling best bila abah dapat jd wali kita bila kita dah kawin nti.."TERBAIK"..FOR abah we love u very much k.long(shafini bt ibrahim) k.nik(sharija bt ibrahim) adik(shabibah bt
ibrahim)..kebahagian abah adlh keutamaan ku n kebahagian ku..semoga abh trs bertahan m brtahn singgah ak balas jsa abah tu...


"Love Sherry"

Wednesday, June 8, 2011

:. about KUKUMALU.:

First nk suko dlu..hahahaha
kukumalu...
wani!!!!! jgn marah tau...
bowing nih..
xtau nk wat tjuk gapo..
tu tulis kukumalu..
wani...
jgn ngaju deh..


ni nk tau gak name blog wani..
kukumalu.blogspot.com
so join la..
tu pom klo leh join la..
hahahha


kukumalu ni po tuan dia la..
maluuuuuuuu......
huhuhuhu...
yo nusuk..
insyallah korang x dpt bkak blog dia nih...


so love sherry cadang kn follow la....
insyaalllah akn jadi malu...
ermmmm...

...sayang wani...
"Love Sherry"

DINNER (Memori Bersama Mu)

assalamualaikum pe khbr sumer??
hope shat la...
tjuk kali ni adalah sal dinner ak sem nih..
hahaha..
bru skrng kongsikn??
ni beberapa kping gambar dinner yg ak amik..
so enjoy la gambar yg xseberapa nih...


















TU je sempat ak upload...
so enjoy..
sory bru papar kat sni..
xsempat la..
ni pom gambar bru jumpe..
huhuhu
"Love Sherry"


Sunday, June 5, 2011

5 june 2011

HAPPY BIRTHDAY




TO ME...
HAHAHA UCAPAN UNTUK DRI SENDIRI..
ye la sapa nk ucap klo bkn kita sendri kan??
apepom ak happy coz genap la umor aq 22 thn...
thnk ma n abah coz lhirkn ak pada tarikh 5 june 1989..
buatkwn2 saya yg wish kat sy tuh..
saya hargai sgt...
terutama pada pietha n nadhirah...
buat kekasih tersyg..
thnk coz xingt..
xpe2 xksh pom..
wekkkk....
nti sy bls blik..
hahahaha..
kjam x???
pdam muka dia...

pada abg ngah n ira thank ekk...
ingat jgk ko kat ja or k.ja nih..
syg kamoo...



"Love Sherry"

:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: