:.Welcome TO.:

Saturday, November 7, 2009

*selamat tinggal semuanya*

pergi semua kenangan..
aku xperlukan nya lagi..
hidup ku dah kosong..
tiada sape2 lagi..
biar la..
pergi semuanya..
semoga hati ku tabah dalm menghadapi semua ni..
tabah kan hati ku..
tabah kan jiwa ku..
tabah kan perasaan ku..
tabah kan fikiran ku..
selamat tinggal semua nya..
tiada ape lg untuk dikenangkan..
semua tinggal memori..
memori yg pling pahit..
ma...
abah..
rindu..
bantu la anak mu ni..
hati ni dah kosong..
tiada sesiapa lagi..
pergi la mendung..
datng la cerah..
biar hati ini kembali ceria tanpa apa2 bebanan..
kosongkan fikiran..
tenangkan hati..
lapangkan dada..
pling pnting..
byk2 bersabar..
luputkan memori ku tentang dia..
delete..
delete..
delete..


ya ALLAH tabahkan hati ku menghadapi dugaan mu ini..

Friday, November 6, 2009

.:sayang kamu:.

rindu kamu..
sayang kamu..
cinta kamu..
ingin kamu..
nk kamu..
peluk kamu..
semua kamu..
semua tentang kamu..
burn..
kamu
burn..
bkn org org len..
hanya kamu..
kamu..
burn..
ABU BAKAR BIN OMOR I LOVE YOU

b sayang b..


b maaf la atas segalanya..
klo ja ada buat salah kat b gak..
ja mintak maaf..
ja tau byk ja wat salah kat b..
ari ni ja tgk b dri jauh..
ja tkt nk tgur b..
ckup la ja tgk b dri jauh jer..
ja sayang b..
sayang sgt2..
sayang..
sayang..
mybe b trasa per yg ja tlis dlm blog 2..
tu time ja mrah xbermksd pon..
bla ja jumper b..
ada ja buat??
xder kan??
ja windukan b..
windu sgt2..
mana b bla ja perlukan b..
mana??
mana??
b bantu la ja..
ja perlukan sokongan b..
sekarang ni..
sokongan..
bantu la ja b..
pleas..
ja perlukan b..
forever n ever..
b.
b..
b..
pleas jgn tinggal kan ja..
ja xnk khilangan b..
xnk ..
xnk..
b..
tolong la ja..
ja perlukan b dlm hidup ni..
perlu..
sgt perlu..
tp sekiranya b dah xperlukan ja lg gtau la..
jgn buat ja tertunggu tunggu..
khadiran b..
pleas..
ja merayu..

Thursday, November 5, 2009

"Dinner sem 3"

geng2 DIA 3B..comel2 blako..


atas bas on da we nk g sana wehh..
bas gerak..
mcm siput..
hahahaha..
bas KPMIM la katakan..
harap maklom



belon yg di tiup sendri..
bykkkk..
hik9





aku n fiq..
xder paper pon..
kat RESTOREN NEW HORIZON GARDEN
depan MEGAMALL



ADER AKU KESAH????



bhagianya hidup..

ignore jer per org ckap..

thank MY FRIEND..

aku hargai sgt2..

BAHAGIA-BAHAGIA..

Ermmmmm..

Tuesday, November 3, 2009

ada ker?????

semua salah aku!!!!!
kato la nk kato gapo kat aku..
semua salah aku..
teralu advance katakan..
ikut mu la nk ckap ngan aku ke x..
tp xperlu la nk tulis dalam face book semua 2...
ye la aku mulakan dlu pergaduhan ni..
aku dah mintak maaf..
atas mu la nk maaf ko dok..
ada aku suh mu melutut aku..
ada ker??
xder kan..
so jgn nk tuduh aku bkn2..
klo mu ase mu xnk tegur aku ag..
xpyah tegur..
xder org pakse pon..
2 hak mu..
ckp la nk ckap aku ego..
ye la aku kan ego x supo sek2 mu..
sek2 mu kan x ego supo aku..
sek2 mu kan baik..
xtubik ngn jantan x knal..
aku kan advance..
lyan semua jantan aku xknal..
thank coz bg nasihat kat aku n tgur aku..
aku hargai sgt2..
maafkan aku sebab buat sek2 mu terasa..
tp jgn la sampai nk ngnjing2 aku..
aku tau salah aku yelahkan aku yg slh..
aku jhat..
semua aku..
ingat aku ska ke gduh ngn sek2 mu..
aku xse pon..
tp kata2 2 lbh tajam dri pisau..
pk la..
k la maafkan aku klo aku ada wat saloh gak..
bg aku msa..
bg aku ruang..
mcm org bercinta lak..
hahahahaha...
harap sek2 mu paham..
maaf la klo aku tarik mka kat sek2 mu gak..
2 slh aku..
sory...
byk..
bykk..
bykk..
soorrry ... aku mintak maaf ko sek2 mu...atas sek2 mu la nk maaf ko dok ko aku..

bukan nk touching ke aper..

dah la aku mls k gaduh ngn sek2 mu..
baik aku diam kan dri je..
2 lbh baik..
mcm aku wat masa aku gduh ngn ira..
bg la masa n ruang..
aku xslah ko mu n drah..
cba mu pkir..
mmg aku terasa bab mandi 2..
aku blh tunggu sek2 mu mandi skali xkan xleh nk tunggu aku???
xkan itu pon aku kna oyak gok..
pk la sendri..
kto besar doh..
aku ni bkn nk sgt gaduh ngn sek2 mu..
mcm td..
aku ajak mkn skali ada mu mai mkn skali..
xdok kan..
so salah aku ker???
pk la..
ape aku buat semua slh..
dah la mls nk gaduh..
gni la kita amik msa pk ape slh kita..
n jgn lbtkan saper2 pon dalm msalah kita ni..
ni hal kita bertiga..
xdok kaitan ngn blik sebelah pon..
diorg bg aku nshat gok..
jgn berperansangka buruk kat org..
bkn nk backup diorg..
seblom ckp tya dlu..
pasal danial 2..
aku tau mu akn bantah klo aku oyak..
lg pon bdk ni ada msa aku dting..
drah kan ada masa aku ngn danial..
pe lg salah aku?
ko ckp senang la..
sejak sem satu ag aku than ngn perangai mu n drah..
aku diam jer..
aku mls nk gaduh..
sem ni xtau naper..
aku sensitif..
mf la klo salah aku..
bkn niat pon ..
aku still mcm dlu x brubah pon?
ikut mu la nk pk gapo sal aku..
aku pnat doh nk gaduh...
ikut mu la..
aku pon mls nk baso doh..
ikut la nk saing ko dok ngn aku..
aku pon mls nk pk hal ni..
maaf la kalo aku ni nyusah ko mu n drah..
aku tau semua salah aku..
aku ni degil,
aku ni xdgr kata,
aku ni terlalu advance,
semua aku katakan..
k la mu pk la..
aku xpkse...
mcm mu gok..
nk tgur ko dok ikut mu la...

:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: