:.Welcome TO.:

Monday, September 7, 2009

lepas...

akhirnyer aku sdah lpaskn ia per jauh dri ku..
walaupn sakit..
namun terpakse aku lalui..
klo x ia mkin parah..
sdah terbukti kni dia bkn milik ku lg..
biar la..
prgi la kau dri idup ku..
knpa sush bg dia nk jwab soalan ku..
kter nye dia ingin bersendrian..
klu itu yg dia mhu..
aku akn tunaikn..
nper dia xnk lpas kn aku..
naper?
msh sayang lg kah dia pd ku?
atau dia msh ingin permain kn perasaan ku lg?
atau dia sekadar jdkn ku perempuan simpanan..
atau sesuatu yg x pasti..
itu yg menjd tanda tya ku..
ckop la..
aku xmampu menanggong skit ni lg..
pergi..pergi..pergi..
kau jauh dri ku..
jgn sesekali pon kau singgah d dlm benak ku..
aku rela..
sayang ku bkn untuk mu lg..
bkn pda sesiapa pn..

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: