:.Welcome TO.:

Sunday, September 6, 2009

^menanti hari^

hidup ni ibarat roda
sekejap d atas,sekejap d bawah
mcm 2 la idup ku
skrng ni..
byk sgt masalah yg menimpa...
aku dah xtau nk hadapi mcmana lg..
aku dah pnat ngn semua ni..
bkn nk mengeluh ngn idup ni..
cme x mampu nk hadapi ujian dri ALLAH..
penat doh..
lbh baik MATI jer..
senang..
xpyh pk semua benda..
emmm.
entah la..
mybe ni ujian DIA bt aku..
jd terpksa la aku menerima nyer dgn ati yg terbka..
sesungguhnyer setiap ape yg berlaku kat dunia ni ada hikmahnyer..
kenape la susah ngat nk cri org yg jujur ngn kite ek
nper bahagia tu xmuncul ag dalam idup aku
KENAPE???
ape slah aku???
aper pn hidup ni mesti d teruskn
walaupun tiada cinta dalam hati

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: