:.Welcome TO.:

Saturday, November 7, 2009

*selamat tinggal semuanya*

pergi semua kenangan..
aku xperlukan nya lagi..
hidup ku dah kosong..
tiada sape2 lagi..
biar la..
pergi semuanya..
semoga hati ku tabah dalm menghadapi semua ni..
tabah kan hati ku..
tabah kan jiwa ku..
tabah kan perasaan ku..
tabah kan fikiran ku..
selamat tinggal semua nya..
tiada ape lg untuk dikenangkan..
semua tinggal memori..
memori yg pling pahit..
ma...
abah..
rindu..
bantu la anak mu ni..
hati ni dah kosong..
tiada sesiapa lagi..
pergi la mendung..
datng la cerah..
biar hati ini kembali ceria tanpa apa2 bebanan..
kosongkan fikiran..
tenangkan hati..
lapangkan dada..
pling pnting..
byk2 bersabar..
luputkan memori ku tentang dia..
delete..
delete..
delete..


ya ALLAH tabahkan hati ku menghadapi dugaan mu ini..

Friday, November 6, 2009

.:sayang kamu:.

rindu kamu..
sayang kamu..
cinta kamu..
ingin kamu..
nk kamu..
peluk kamu..
semua kamu..
semua tentang kamu..
burn..
kamu
burn..
bkn org org len..
hanya kamu..
kamu..
burn..
ABU BAKAR BIN OMOR I LOVE YOU

b sayang b..


b maaf la atas segalanya..
klo ja ada buat salah kat b gak..
ja mintak maaf..
ja tau byk ja wat salah kat b..
ari ni ja tgk b dri jauh..
ja tkt nk tgur b..
ckup la ja tgk b dri jauh jer..
ja sayang b..
sayang sgt2..
sayang..
sayang..
mybe b trasa per yg ja tlis dlm blog 2..
tu time ja mrah xbermksd pon..
bla ja jumper b..
ada ja buat??
xder kan??
ja windukan b..
windu sgt2..
mana b bla ja perlukan b..
mana??
mana??
b bantu la ja..
ja perlukan sokongan b..
sekarang ni..
sokongan..
bantu la ja b..
pleas..
ja perlukan b..
forever n ever..
b.
b..
b..
pleas jgn tinggal kan ja..
ja xnk khilangan b..
xnk ..
xnk..
b..
tolong la ja..
ja perlukan b dlm hidup ni..
perlu..
sgt perlu..
tp sekiranya b dah xperlukan ja lg gtau la..
jgn buat ja tertunggu tunggu..
khadiran b..
pleas..
ja merayu..

Thursday, November 5, 2009

"Dinner sem 3"

geng2 DIA 3B..comel2 blako..


atas bas on da we nk g sana wehh..
bas gerak..
mcm siput..
hahahaha..
bas KPMIM la katakan..
harap maklom



belon yg di tiup sendri..
bykkkk..
hik9





aku n fiq..
xder paper pon..
kat RESTOREN NEW HORIZON GARDEN
depan MEGAMALL



ADER AKU KESAH????



bhagianya hidup..

ignore jer per org ckap..

thank MY FRIEND..

aku hargai sgt2..

BAHAGIA-BAHAGIA..

Ermmmmm..

Tuesday, November 3, 2009

ada ker?????

semua salah aku!!!!!
kato la nk kato gapo kat aku..
semua salah aku..
teralu advance katakan..
ikut mu la nk ckap ngan aku ke x..
tp xperlu la nk tulis dalam face book semua 2...
ye la aku mulakan dlu pergaduhan ni..
aku dah mintak maaf..
atas mu la nk maaf ko dok..
ada aku suh mu melutut aku..
ada ker??
xder kan..
so jgn nk tuduh aku bkn2..
klo mu ase mu xnk tegur aku ag..
xpyah tegur..
xder org pakse pon..
2 hak mu..
ckp la nk ckap aku ego..
ye la aku kan ego x supo sek2 mu..
sek2 mu kan x ego supo aku..
sek2 mu kan baik..
xtubik ngn jantan x knal..
aku kan advance..
lyan semua jantan aku xknal..
thank coz bg nasihat kat aku n tgur aku..
aku hargai sgt2..
maafkan aku sebab buat sek2 mu terasa..
tp jgn la sampai nk ngnjing2 aku..
aku tau salah aku yelahkan aku yg slh..
aku jhat..
semua aku..
ingat aku ska ke gduh ngn sek2 mu..
aku xse pon..
tp kata2 2 lbh tajam dri pisau..
pk la..
k la maafkan aku klo aku ada wat saloh gak..
bg aku msa..
bg aku ruang..
mcm org bercinta lak..
hahahahaha...
harap sek2 mu paham..
maaf la klo aku tarik mka kat sek2 mu gak..
2 slh aku..
sory...
byk..
bykk..
bykk..
soorrry ... aku mintak maaf ko sek2 mu...atas sek2 mu la nk maaf ko dok ko aku..

bukan nk touching ke aper..

dah la aku mls k gaduh ngn sek2 mu..
baik aku diam kan dri je..
2 lbh baik..
mcm aku wat masa aku gduh ngn ira..
bg la masa n ruang..
aku xslah ko mu n drah..
cba mu pkir..
mmg aku terasa bab mandi 2..
aku blh tunggu sek2 mu mandi skali xkan xleh nk tunggu aku???
xkan itu pon aku kna oyak gok..
pk la sendri..
kto besar doh..
aku ni bkn nk sgt gaduh ngn sek2 mu..
mcm td..
aku ajak mkn skali ada mu mai mkn skali..
xdok kan..
so salah aku ker???
pk la..
ape aku buat semua slh..
dah la mls nk gaduh..
gni la kita amik msa pk ape slh kita..
n jgn lbtkan saper2 pon dalm msalah kita ni..
ni hal kita bertiga..
xdok kaitan ngn blik sebelah pon..
diorg bg aku nshat gok..
jgn berperansangka buruk kat org..
bkn nk backup diorg..
seblom ckp tya dlu..
pasal danial 2..
aku tau mu akn bantah klo aku oyak..
lg pon bdk ni ada msa aku dting..
drah kan ada masa aku ngn danial..
pe lg salah aku?
ko ckp senang la..
sejak sem satu ag aku than ngn perangai mu n drah..
aku diam jer..
aku mls nk gaduh..
sem ni xtau naper..
aku sensitif..
mf la klo salah aku..
bkn niat pon ..
aku still mcm dlu x brubah pon?
ikut mu la nk pk gapo sal aku..
aku pnat doh nk gaduh...
ikut mu la..
aku pon mls nk baso doh..
ikut la nk saing ko dok ngn aku..
aku pon mls nk pk hal ni..
maaf la kalo aku ni nyusah ko mu n drah..
aku tau semua salah aku..
aku ni degil,
aku ni xdgr kata,
aku ni terlalu advance,
semua aku katakan..
k la mu pk la..
aku xpkse...
mcm mu gok..
nk tgur ko dok ikut mu la...

Saturday, October 31, 2009

:.Permulaan.:

aku yg sentiasa dengan kptsan ku..
degil,keras kpla tu la aku..
namun aku happy ngn hidup aku..


ni la aku yg sentiasa n tersenyum walaupon byk masalah melanda..
tiada ape yg perlu dpertikaikan dalam hal ni..
yg penting aku happy..



Friday, October 30, 2009

erm...

bgun2 jer terpk kan sesuatu..
pe nk buat ari ni?
pe nk pk ari ni?
pe nk mkn ari ni?
pepe lagi lah..
semua aku pk...
xdok motif langsung..
sedangkan mcm2 leh wat ari ni..
ni kan hari mnggu..
2 la masalah nya..
ari ni ari minggu..
nk dating..
xleh..
kesibukan melanda..
bkan aku..
adalah seseorng yg penting dalm hidup aku..
ermm
sibuk je memanjang..
mcm xde rest langsung..
benci pon ada,,
sabar jer lah..
emm..
nk on9 semua org sibuk gok..
tension giler..
nk stdy mlas..
hah tu la masalahnya..
MALAS..
2 la puncanya..
mcmana nk selesaikan nya..
hah korang tolong selesaikan nya k..
aku dah puas pk jln penyelesaian nya..
tp xdpt2 gok..
penat doh..
k la..
sebab penat..
aku nk stop kat cni lu..
jap2 ag aku sambung blik ngn cter terbru..
tentang aku n kehidupan ku..
tp byk tentang aku la..
hakhakahakahak...

.:tika sEmuA nYA terJdi:.

entah la kali ni aku tgk dia..
aku jtuh hati kedua kalinya pda dia..
tp syg dia xpernah nk mengerti..
mybe dia xpernah cintakan aku..
aku yg perasan lbh kot..
entah la..
mlas la nk pk sal ni..
dah penat doh..
bla aku jumpe dia pon..
aku dah ase lain..
mcm bkn kekasih..
biar la..
mybe xde jodoh antara aku dan dia..
biar la masa menentukan..
lg pon dia dah makin ensem..
mybe ramai org nk kat dia..
aku xleh halang biar la..
tipu la kalo aku xcemburukan..
semua wanita ada perasaan tu..
termsk la aku..
aku xnk la ikut perasaan aku..
nti aku yg kecewa..
biar la..
mls doh..
penat doh..
ni nk tunggu abis JPA jer.
pastu nk blik..
bla blik kat umah semua kat cni aku nk lpakan..
2 pon kalo blh la ..
aku nk bka bku bru..
dah xnk pk semua 2 lg..
fokus skrng nk habiskan final cepat2..
pas tu nk blik..
nk enjoy kat umah lak..
2 yg penting..
semua kat cni dah xnk pk doh..
harap 2 la..
dri pk kan dia baik aku pk kan dri sendri..
lg bagus..'
lg pon xberbaloi pon..
pk sal org yg xpernah pk kan kita..
asyik sibuk n pentingkan dri sendri je..
baik xpyh amik tau..
lg senang..
biar la dia ngn hidup dia..
aku ngn hdup aku..
2 yg lbh baik..

Thursday, October 29, 2009

*wanita*

wanita hiasan dunia..
wanita lemah..
wanita berjaya..
wanita tabah..
semua wanita..
kerana itu la kita dilhirkan oleh seorg wanita(ibu)
maaaaaaa..
rindu..

..NaK BliK..

nk bliK Ma..
rindu kat ma abah kak long n adik..
rindu sgt2..
kalo blh blik skrng ore nk blik..
nk plok ma..
nk plok abah..
nk plok kak long..
nk plok adik..
semua nk plok..
klo ada sayap dah lama blik doh..
duk sni wat sakit ati jer..
nk buang segala memori kat cni..
xnk ingat pape pon kat cni..
semua nk buang jauh2..
klo blh nk pg jauh2 dri cni..
xnk..
duk cni ag..
byk kenangan pahit kat cni..
nk cpat2 habis blajar kat cni..
nk g tempat len plak..
xnk duk kuantan ag..
benci...
benci..
benci..
biar la org nk ckp paper pon..
xnk duk cni ag..
xnk doh..
pk2 blik baik duk kat kg lg best..
nk blik cepat...
nk blik..
nk blik..
nk blik..
cepat la masa berlalu..
buang segalanya dicini..
xboh ada kenangan d cni..
xnk..
xnk..
xnk..
tolong nk blik ni..
ma..
abah..
kak long..
adik..
tolong..
tolong..
tolong..
nk blik....
waaaaaaaaa...

Khas Buat B(Burn)

assalamualaikum...
pertama sekali sy nk mintak maaf kat b sebab buat hidup b terganggu ngan kehadiran sy.sy tau sy ni mnyusahkan b.bkn niat sy pon.sy sayang sangat kat b.sampai sy nk tau semua tentang b.pe b buat,pe b ska,mcm2 la.tp b xpk semua 2.tapi ape sy buat semua salah di mata b.sy xtau pe yg b nk.msh ada syg ag ke utk sy.atau b nk uji sy.tu sy xtau.b tolong la jwb semua pertanyaan sy.jwb la b.jgn buat sy mcm ni.jujur pada sy.xska or xsyg sy ag bgtau.lepaskan sy.sy redha klo itu yg b nk.walaupon hati sy ni sakit..xpe.sy akn cuba lupakan b.insyaallah..
pleas jgn mainkan hati sy ag.bkn sy xpecayakan b.cma was2 xnk jd mcm dlu.asyik kna sound ngn org sebab kcau tunag org.sory la pekara 2 sampai sekarng or bla2 pon sy xleh lupa.sakit+pedih bercampor menjadi 1.sory la.hati ni dah byk dilukai b.tp yg herannya nape sy msh bertahan ag ngn b??tu yg jd tanda tanya.knapa sy xblh lupakan b..kenpa??2 sebab kasih sayang sy pada b begitu tinggi.tp syg b xnmpak semua 2.b hanya nmpak benda len..salah sy sebb terlalu obses ngn cinta b.2 yg b nmpak,sampai b kta "jgn terlalu pk kan b"b ingat senang ke nk wat semua 2?b ckp senang la.tp sy yg melaksanakan nya.pk la b.pe lg b nk??xckup ag ker?pasal adk angkat 2..sy diam jer.ape sja b buat sy xkan halang.tp b xpernah nk pk ape perasaan sy masa 2.sy rasa sy seolah2 manusia yg paling lemh..yg xmampu pertahan kan cinta sy.
b ketahui la sy belajar utk setia pon sebb b.dlu sy gadis yg ska main2 sehingga la sy jumpa b..pertama kali tgk b..tiba2 hati ni bergetar sejuk hati ni bla tgk b.tapi mcm2 ujian yg sy perlu tempoh utk dapat kan b.bg sy semua 2 berbaloi janji pe sy nk sy dapat..tp syg sy still xdpt b ag..entah mcmana la sy blh dapatkan b.xckup kuat ag ke cinta sy utk b...hanya TUHAN saja yg tahu sy hanya mampu merancang TUHAN yg menentukan segalanya.malam2 sy doakan b.kesejahteraan b.mcm2 ag.tiap2 hari sy pk kan b.tp ape yg sy dapat nothing...xade paper..kosong..jawapan 2 hanya ada dlm dri b.plaes b...bg jwapan pd sy secepat yg mungkin.i need your answer..
i hope u read my letter.wasalam.

ikhlas dari seorg insan bernama wanita
love forever

Wednesday, October 28, 2009

Kerinduan TErasa

btul la org cakap..
hati penentu segalanya..
ptt la hati ni nk sgt col b..
rupa2 nya ada sesuatu jd kat b..
syg sedih..
b deman upa2 nya..
teruk plak 2..
xsedarkan dri plak 2..
nasib baik syg col td..
tp kwn b angkat katanya b deman teruk..
ingat kan biasa saja..
xsngka sampai msk hspital..
teruk la 2..
b 2 bkn nya jenis ska mkn ubat..
ptt la deman 2 cpt melarat..
syg titip kan kwn b untuk jGa b..
klo blh kuar dah lama syg kuar teman b..
tp xleh syg duk dlm penjara(hostel)
xleh teman b..
b winduuuuu..
sgt22222..
kat b...
bla leh jmpa..
syg nk tgk b senyum..
pegang tangan syg..
seolah2 xnk lpas kan syg pergi dri hidup b..
b syg sedih..
syg xmampu berada d sisi b ketika b perlu kan syg..
syg xmampu..
maafkan syg...
tp syg doakan b cepat sembuh..
harap2 xde pape jd kat b..
syg xnk kehilangan b..
xnkkkkk..
hati ni dah terisi ngan kehadiran b.
biar la..hubungan ni kekal selamanya..
2 doa syg...

CINTAKU ABADI

Tuesday, October 27, 2009

TeTiBA jerK

b rindu kat bb..
tau bb sibuk..
tp cyg ska ganggu bb..
last2 b mrh syg..
syg diam je..
sebab syg tau tu mmg salah sayang..
syg wat gitu coz syg windu b..
tup2 b ckap b serabut ngn syg..
syg diam ag..
syg nk dgr pe lg b nk ckap..
last bla syg diam ..
b tya syg mrh b ke x???
syg ckap x..
sebb mmg salah syg..
tp b pk la..
nape syg wat gtu...
sebb syg xnk b lupa kat syg..
kerja2 jgk..
tp jgn la sampai abaikan syg..
couple tp mcm xcouple..
syg xnk mcm 2..
syg klo blh nk selalu dgr suara b..
nk manja2 ngn b..
tup2 jwapan b..
"k kita ari sabtu depan"
xnk mcm 2..
x jumpe pon xpe..
janji syg tau perkembangan b ari2 tu je..
xkan itu pon xleh nk buat utk syg???
tu jer permintaan syg..
x byk pon..
n x berat pon..
pleas la b..
jgn buat syg btul2 lupakan bb..
syg xnk buat mcm 2..
syg sayang bb..
sepenuh ati syg..

syg xnk b terluka..
tp syg yg terluka..
xpe..
demi b..
xckup lagi ke???
nape la b x nampak semua 2?

Sunday, October 25, 2009

Thank bb


thank coz sdi jdi teman yg baik untuk ja..
ja hargai sgt2 walaupon kadang2 ja ni xpenting buat b..
ja tau b busy..
tp xkan la b xde msa untuk ja...
sekejap jd la..
sekurng kurng nya ja dpat dgr suara b.
rindu sentisa bertandang dlm ati ja..
ja dah cba untuk lpa kan b..
tp x mampu..
mkin ja ingin lupakan..

mkin ingatan ja kuat pda b.

sebab b la ..
ja blajar nk setia..
kdng2 2 macam2 ja ase..
tp ape perasaan b kat ja??
tu je yg ja xtau..
ada kah b serius ngan ja ke x..
2 pon ja xtau..

byk benda jj xtau tntang b..

byk sgt..
kadang ja pk b ni mybe byk pompuan..
mybe ja ni salah stu dri pompuan2 2..
ja harap..
ja bkn dri kalangan 2..
ja arap ja berada di tempat yg teristimewa dalam hati b..
tu yg ja harap kan.
ape pon..

ja xnk b permainkan hati ja..
kalu xnk gtau..
ja bleh pergi dri hidup b.

dan ja akn doakan kebahagiaan b. klu b syg ja..
tunjuk kan la kasih sayang 2..
biar ja tau b btul2 syg ja..
bru la ja xpk yg bkn2 tentang b..
bla ja dpat dgr suara b..
tiba2 ja rasa sedih sgt2..
ja arap hubungan kita ni akan berkekalan sehingga ke akhirnya..

LOVE FOREVER,SWEET LOVE

Thursday, October 8, 2009

cuai..cuai..cuai..

alahai sebb cuai aku jth tangga kat kct(dewan exam)sakit siot+malu agi..tp nk wat cmner..dah nasib aku nk jth..semalam dah nk jth kat cafe tp nasib baik xjth..tup2 aku jth ari ni..nasib baik xramai sgt org tgk..kalu x byk malu oooo...jth plak terduduk..fuh mcm perempuan melayu terakhir..hehehehe..lps 2 skit abis badan aku..melecet kulit kaki aku...tgn pon lengah2..emmm jth plak mcm nangka busuk..huhuhuhu..buat malu jer...tp xpe aku ni bkn jenis yg pemlu ngat..buat biasa jer..pas 2 blah..org kat belakang aku plak buat xnmpak je aku jth..org tu plak org yg aku minat kat cni..entah pe la dia pk sal aku...malu nye kat dia...hehehehe..

MALUNYE...

Wednesday, October 7, 2009

..FinaL IS coMinG..

Tkut..tkut..
dah la x wat preparation ag..
byk ngat kna pk...
mla2 dah start ngn COSTING pastu FA3..
fuh trilerr btul...
tension gini..
dah la semua subject xprepar pape pon..
final plak start 12 NOV 2009..
LAST plak 20 NOV 2009..
subject last LAW..
FUH tambh steresss aku...
pape pon doakn aku k..
blh jwb final ni..
xnk repet paper..
penal dol..
mls doh duk kat kuantan ni..
nk blik kg(kelantan)
wndu ko ma n abah..
doakn ank mu ini berjaya..

Good LUCK for My FRIEND do THE bEST..

cedih..


entah la...mybe aku ni cpat terasa kot..xde niat pon nk gadoh2 ngn korang cme kdang2 2 terasa pe yg korang buat..kita x tau pe yg kita buat 2 blh menyakitkn ati org lain..kata along sebb kata 2 blh buat kita gadoh..sebb mulot badan binasa..2 pepatahnyer...aku sayang korang...cme korang pk la...aku xcakp aku btl..aku pon kadang2 wat salah gok..cedih tau xdapt ckap ngn korang..hidup ni xlengkap kalo x gelak same2...gaduh kita rajuk kita marah kita sayang kita semua nyer kita...cme biasa la aku ni kuat terasa..ye la aku xde pe yg korang ada..kdng2 aku pk gok ape aku ada untuk korang..tp ketahui la aku sayang korang sgt2...ishishish sedih tau...emmm kalo ko ase aku ni terlbh atau terkurang..tegur2 la aku..
miss u gurlz

Saturday, October 3, 2009

..I LOVE U SAYANG..

thank coz sdi trima sy dalm hidup awk..
walaupon kadang2 sy xpaham pe yg awk nk kan dalam hidup awk..
thank jgk sebb sdi sayang sy..
walaupon kdng2 2 sy xykin ngn kasih awk 2..
thank coz bg semangat kat sy..
walaupon kdng2 2 sy ase awk mcm bt xtau je kat sy..
thank coz cintakn sy..
walaupon kdang2 sy ase awk hnya nk sedapkn hati sy je..
thank coz sdi rindukn sy..
walaupon kdng2 sy ase awk hnya jd sy tmpat prsinggahan..
tp apekn daya sy..
sy hnya manusia biasa..
yg hanya mampu mengharap n brdoa je..
xblh pakse..
xblh marah..
just tunggu n lihat je..
tp ketahuilah sy amat2 syangkn awk ssgt2

..B I LOVE U FOREVER N EVER..

Thursday, October 1, 2009

..Makna Cinta dAri Namamu..



A - ..seorang yang gila-gila
B - ..sukakan orang dan intimasi
U - ..disenangi oleh semua orang
-
B - ..sukakan orang dan intimasi
A - ..seorang yang gila-gila
K - ..seorang yang hot
A - ..seorang yang gila-gila
R - ..seorang yang lucu
-
L
O
V
E
-
S - ..membuat orang tertawa
H - ..setia kepada yang satu
A - ..seorang yang gila-gila
R - ..seorang yang lucu
I - ..manis dan romatis
J - ..seorang yang agak agresif
A - ..seorang yang gila-gila


Sunday, September 27, 2009

raye dah lpas final exam datang..

a yoyo..
xlme lg final exam..
tambah2 ngn xsimen plak..
pnat la..
presentation plak..
kelas ganti..
pas 2 cti sem d pendek kan..
coz gnti cti HINI hari 2..
byk2 bnda kna wat...
chayuk..chayuk,,chayukk..

..:keRaNa MU saYaNG:..

tiada yg lebih indah dari berjumpa dengan mu sayang..
walaupon kau bkn untuk ku..
namun aku akn cbe pertahankn selagi kau bkn milik sesiapa pon..
knape kau xnk lpaskn aku?
namun aku happy ble kau ada dkat dengan ku..
seolah olah kau adalah penyelamatku..
aku rasa selamat n d sayangi..
thank a lot..
aku tau kau xnk bg aku harapan n xnk aku mengharap pada kasih kau..
tp ape kn daya hanya nma mu saja dalam ati ini..
tiada 2 n tiada yg lain selain kau..
ramai yg x setuju..
namun mereka tidak blh berbuat pe..
kerna aku sayang kau..
mkin ku cbe buang kau dri hdup ku makin dkat kau datang pada ku..
mereka terlalu menyayangiku..
sehingga mereka xnk aku kecewa..
aku tau tp aku harap korang paham..
susah nk buang sesuatu yg kite sayang..
tambah2 org yg aku syg 2 manusia..
lagi la..
bkn xnk cube..
tp dah cbe...
aku sayang semua yg ada dkat dgan ku..
jnji mereka sentiasa ada d cc ku xkira senang atau pon susah..
aku jgk x ska pada mereka yg mungkirr janji..
xska sgt2..
jgn janji kalo xblh tepatinyer..
hope tiada insan seperti itu...
thank buat BURN sebab sdi menerima dri ini..
mf klo da terksar bhasa terlnjur perbuatan..
aku sayang sgt2 pada mu..
I MISS U,I LOVE U,I NEED U,I WANT U
FOREVER AND EVER

Tuesday, September 15, 2009

dah la malas nk gaduh


pertama x k.ja nk mintak MAAF kat ira..k.ja tau ira meme marah k.ja kn..bkn sebb gambar 2kn..tp sebb XSIMEN yg k.ja wat x refer xsimen yg kna reject 2 kn..k.ja ni xblh diarapkn..len kali xpayah la group ngan k.ja.k.ja ni nyusahkn ira jer.ira xoyap pon k.ja tau.tp xsangka la gurauan k.ja ptg 2 pasal GAMBAR 2 wat ira terasa..xniat pon nk wat ira terasa.k.ja saje je nk usik ira.xsangka jd gini lak.lgpon dah byk kali doh ira jnji nk wi gambar ko k.ja tp dok pon..cbe ckp leklok ko k.ja.ni gak nk maroh je sokmo.ni la pertama x k.ja ase nk mrah geram benci pon ada mcm pe yg ira rasa k.ja pon ase..jgn nk slhkn k.ja pasal kelas law 2.kite same2 salah..cbe jgn tgk kesalahan org len..k.ja bkn xse ngaku kesalahan k.ja.k.ja pon slh gok cz biarkn ira wat sorng2 xsimen 2.mlm 2 ira pon wat xtau gok ko k.ja.nk k.ja wat gapo lagi senyum ko.k.ja mls no baloh ngn ira..baik k.ja diam je senang.masing2 x sakit ati.tgk ari ni lak.mana ira nk tgur k.ja.bkn k.ja nk suh tgur cme senyum pon jd la ko k.ja.td msa azmah naik blik k.ja.k.ja tya dia mana ira..dia kto ira nk bsuh bju dlu..ok la..XDOK PLAK K.JA NK MARAH2.k.ja xpernah pon nk mrh ira walaupon kdng kala kate2 ira 2 menyakitkn ati..kite xperasan kdng2 kate2 blh bt ssebuah hubngn 2 rengang.mcm ira la.k.ja diam je.sabar ngn karenah ira.pe lgi ira nk kat ja wat..kalo ira xsuka perangai k.ja ckap je xpayah nk beban kan kepala ira 2 ngn perangai k.ja.k.ja gok tau ira bkn robot n k.ja pon bkn robot gok ada ati n perasaan.td gtu gok nk soft kill pon azmah mintak..nmpak sngat kot..k.ja mls nk gadoh ngn ira..lenkali xpyh la group ngn k.ja lagi k..k.ja xse nyusoh korang len..tq gok kat cz bt k.ja rasa po ira rasa.k.ja syng ira.nti lpas raya k.ja byr utang ira 2..k.ja mls doh tau.mls nk gadoh kali ni mybe lme kite gadoh..ira pon xpaham k.ja ag..tgur la k.ja bla ira rsa yg ira dah kenal k.ja btl2 k.pasal blik utk sem depan k.ja ase baik kite xpyh sebilik.k.ja bkn xse sblik ngn ira .k.ja tkt jd gni la.ira xphm k.ja.k.ja xphm ira.xse la duk seblik msm mka.sbb bnda kcil.ira ingat ira sorang ke rasa..xpo k.ja sabar.k.ja anggap ira bdak ag..mls nk lyn perangai ira yg pnas baran 2.biar la ira nk mrh.mrh la.ira nk tgk ko k.ja pun nk xnk sma byk jer..biar la.tuhan jer tau betapa skit nyer ati ni..k.ja wat gembira xse wi nmpk kite gadoh.tp ira xjg perasaan k.ja pon abis kelas trus blah..ok xpe..k.ja sabar.sabar ati ngn perangai ira.dah la k.ja mls nk gaduh.ira pk la sendri ek.k.ja mls nk pkso2..2 hak ira.pah 2 nk suh k.ja atar xsimen pun melalui ani xleh ko oyap sendiri?susah ko?benci sgt ko kat k.ja smpai nk temu mka ngn k.ja pon xleh.ok la sekali ag maafkn k.ja.k.ja arap kite berdua dpt cri ketenangan..
YA ALLAH LEMBUTKAN LAH HATIKU DAN HATI IRA
AMIN

Sunday, September 13, 2009

pAnTUn HaRi RAyA AiDiLFiTrI KhAs BuAt tEmAn2




Terdengar takbir Syawal terasa pilu
Abang Long bersalamam penuh ceria
Aku di sini menumpang lalu
Mengucapkan salam lebaran dengan penuh gembira...

Awal Syawal tanda hari kemenangan
Die An saling kunjung - mengunjungi
Tahmid bertakbir bererti ketenangan
Semoga yang tiada tetap disayangi...

Lemah gemalai Pietha menari
Fitri tersenyum ganteng dipandang
Meriah berkumpul di Aidilfitri
Sahabat handai datang bertandang

Nadhirah dan suhaimi mandi di perigi
Sambil mandi menilik diri
Sinar Aidilfitri menjelma lagi
Masing-masing kelihatan penuh berseri

Berhati-hati dijalan raya
Itulah pesan si Syakirah jelita
Sama-sama kita beraya
bermaaf-maafan di hari mulia

Idda Shahwanie..sangatlah mesra
Bersama Aina sering ketawa
Indah gembiranya tidak terkira
bersyukurlah kita nikmat yang dibawa

Ayuni bersolek berseri-seri
selepas bersolek pergi ke pekan
Kami semua menyusun sepuluh jari
salah dan silap harap maafkan

Terima kasih tidak terperi
atas budimu duhai sahabat
Ambil kesempatan ucapan diri
selamat hari raya pada semua kerabat...

kEjAyAaN

nampak nye aku dah blh idup tanpa lelaki
tepon dah duk jauh dari aku
xperlu ag pk pasal lelaki
aku ase macm dah xde perasaan cinta dah kat manusia ni
ati aku dah kosong
tenang dah sekarang
cumer pada sesiapa yg ingin rebut cinta aku ni
di nasihat kn supaya give up je
sebab aku xkn lyan korang lagi
hidup ku hanya untuk ku
bkn paada sesiapa pon
kalu nk jgak kna la berusaha
tapi aku ase korang xkn berjaya
hanya mereka yg sbar, jujur, setia dlm mengejar cinta ku sahaja akn dpt
klu x melepas
Alhamdulillah aku berjya gak harungi nye
setiap kejadian ada sebab nye
mgkin aku ada buat salah dlu
sampai benda 2 jd kat aku blik
think positif
aper pon skarng kejar impian lu
jgn pk benda remeh temeh ni
ada jdoh xkmana

!!!Bukan Untukku!!!


Diammu adalah sepiku…

Sapamu itulah senyumku…

Tawamu berarti bahagiaku…

Kebisuanmu itu kegelisahaanku,

Namun…

Cintamu, membuatku utuh…

Kasihmu, membuatku melaju…
Tapi mengapa ku tak bisa memilikimu…????

Walau ada rasa di HT ku,

Jujur, rasa ini membunuhku…

Ragaku berdiri tapi jiwaku terjatuh…

mungkinkah aku terus mencintamu…????

Sedang ku tau,Kau bukanlah untukku….

LOVE..

Love
is beautiful when we already have what we inggin,
but when we inggin-kan
is out to have a sense then we will see it saturated,
What love is beautiful indeed,
and when should we feel the beautiful pain of love
because he went away to leave us … … … … … … … … … …!

Thursday, September 10, 2009

caBaRan HiduP..


jgn ingat idup ni mdah..

xsmua blh di hadapi dgn tenang..

klu semangat 2 senipis daun bawang mmg xblh la kn

mcm aku la..


nk trs kn ke break jer?

break per?

emmmmmm

ssh nk bg tau...

bt tman2 yg ingin kn kedamaian

byk2 kn la berdoa..

agr tenang ati 2..


tiada lg keraguan

yg melnda..

agr dri mu sentiasa happy

walupon berdka

jgn ikt perasaan ..

em tmn tka
susah pyh nk cri..

klu tka senang mudah jer..

renung2 kn la..

..CoUPle..

PE pandangan korang tentang couple?
bgs x couple ni?
ptt ker kite couple?
atau biarkn msa couple 2 ber lalu mcm 2 jer..
tp ase gnjil lak kalu x couple ni..
mcm ase kocong jer dunia ni..
aku couple ker?
xtau la..
dah byk org lmar aku tp aku x tau nk trma ker x..
conpius2...
bantu la aku..
dah pening pk bnda ni..
nk trma tkt jd mcm lpas2..
seram dol pk hal 2..
ngeri..
mcm excident..
skit..
luka dia tnggal prut..
klu dah ase bru tau..
klo x
xper..
mcm aku
aku dah ase dah mcmana skitnyer couple ni..
klu saper2 xase try la cbe..
mna tau mencbar..
2 satu cbaran try la...
org kte x cbe xtau..
huhuhuhu..
cbe la..
cnok couple2 ni sebenarnyer..
blh isi msa ..
snyi ada yg teman
ada org protect
ada yg jg or take care..
ada yg sayang
ada yg cinta
ada yg rindu..
semua ad kte kn..
jd try la cbe ek..
mana tau blh bhagia..

:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: