:.Welcome TO.:

Sunday, September 6, 2009

Kerana Esok



ermm..


esk aku nk p jmper org yg sakitkn ati aku 2...


nk dgr explanation naper dia bt aku mcm 2..


selg aku xtau slgi 2 aku akn cri dia smpai dapat...


2 la aku...


biar dia tau aku ni saper..


dia ingat dia blh lps mcm 2 jer ker??


sory to say la..


dia akn ku krj hidup2 esk..


padam mka dia..


aku nk tgk byk mana lg dia nk tpu aku..


biar dia sedar ckit..


ingat senang ker nk buli org pompuan ni..


ingat aku tkt ker ngn TUNANG dia 2..


blh bla la...


setakat tunang xder hal pnya...


yela tunang leh putus,kahwin leh cerai..


emmmm


kte tgk esk mcm mana dia nk kelentong AKU..


aku nk bantai dia habis2 san.


biar dia x terkate kate..


gerammmm...


lps 2 aku akn hidup ngn aman..


tanpa ganguan saper2 lagi..


no man no cry...


No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: