:.Welcome TO.:

Thursday, September 10, 2009

..CoUPle..

PE pandangan korang tentang couple?
bgs x couple ni?
ptt ker kite couple?
atau biarkn msa couple 2 ber lalu mcm 2 jer..
tp ase gnjil lak kalu x couple ni..
mcm ase kocong jer dunia ni..
aku couple ker?
xtau la..
dah byk org lmar aku tp aku x tau nk trma ker x..
conpius2...
bantu la aku..
dah pening pk bnda ni..
nk trma tkt jd mcm lpas2..
seram dol pk hal 2..
ngeri..
mcm excident..
skit..
luka dia tnggal prut..
klu dah ase bru tau..
klo x
xper..
mcm aku
aku dah ase dah mcmana skitnyer couple ni..
klu saper2 xase try la cbe..
mna tau mencbar..
2 satu cbaran try la...
org kte x cbe xtau..
huhuhuhu..
cbe la..
cnok couple2 ni sebenarnyer..
blh isi msa ..
snyi ada yg teman
ada org protect
ada yg jg or take care..
ada yg sayang
ada yg cinta
ada yg rindu..
semua ad kte kn..
jd try la cbe ek..
mana tau blh bhagia..

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: