:.Welcome TO.:

Monday, November 8, 2010

..inDahnYA meNJaDI RaJa SEHari...


Korang boleh imaging x jd raja sehari??
ermm...
ssh tu..
korang dah sedia ke nk jd raja sehari??
berdebar-debarkn?
nk cri tu..
nk cri ni...
semua xdapat...
ermmm
blh ke buat dalam satu masa semua benda??
ermmmm..

ak nk kahwin...
tp bila???
bila nk jd raja sehari mcm2 kna buat..
bli bju pengantin la..
sewa pelamin la..
wat barang hantaran la..
wat kad kawin la..
tp mana nk refer..
kosong??
xpernah kawin..
ni first time..
huhuhuhhu..
rancangan!!!

tgk kat bwh tu!!!!
byk kn..
sampel...
rujuk la..
huhuhuhu..


merah menawan..

kuning memukau..

pilih la yg mana satu anda suke...
weeeee,,,

seksi tp elegent...

putih menpesonakan..

coklat memberi ketenangan..

merah sweetkn..

kelabu inspirasi..

sesuai pd org yg kecik molek..

lawakn?

pilihan hatiku..

nk yg ni...
weeee..

peralatan solek buat pengantin..
byk kn?
berkorban la cikit..
bila lg nk melaram..
time ni la..
huhuhuhu..

kad buat teman2 tersayang..

together forever...

ni tanda cinta ak n dia...
hope kekal selamanya..
tiada 2 atau 3..
hanya kamoo.
di hatiku...
sayang n cinta kamoo..
mmmuuuaaahhh..
hhehehehe..


ha ni tiket wayang...
ak tgk wayang kat teruntum..
cite"cuti-cuti cinta"
best tau..rugi sape x tgk...
"tu ape tu??nsi lemak 50 sen"hehehehe...


ak n drinya,,
masa ni kuar dating...
waktu kerja dia..
bila ad kes dia kelam kabut blik pejabat..
cian kan..
tp demi ak dia buat..ermmmm..
sonok...


Wednesday, October 27, 2010

nak cari buku ni tp xdapat ag...TOLONG!!!!


kalau ada jodoh...cam best jer buku ni...
nk buku ni...
dah cari...
tp xjumpe..
ermmm...


pelukan cinta???
ermm..
cam best jer??
ak ni ska baca novel..
tp xjumpe ag novel ni..
cedih =(


hah novel ni best..aku dah pusing semua kdai buku kat kuantan ni..
tp xjumpe gak..
mana nk cari ag...
pening wehh..
dah 3 bulan ak cri buku ni...


eermmm ni buku ni nk jgak...
sinopsis ye buat ak tertarik nak baca..
cinta 3 suku ada ke??
tu la ak nk tau...
ermm bantu la..
ak ni kaki novel gak...
baca di masa lapang...


SAPE Yng minT NovEL tu gTau lA mana Nk cRI noVEL NI...
ak HaRAp sangat2..

Monday, October 4, 2010

$ ABU BAKAR $

Jangan menangis..ABU BAKAR
Jangan bersedih..ABU BAKAR
Pandanglah bintang
Pandanglah langit
Kita tak ubah debu jadinya

Jangan menyesal..ABU BAKAR
Jangan berdendam..ABU BAKAR
Apa dah tulis
Apa dah takdir
Kita tak mampu meronanya

Biarkan saja masa yang membongkar rahsia
Mengapakah kita bertemu dan berpisah
Sedang cinta kita
Bukan kita yang menyusun
Al-kisah sampai ke akhir cerita

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarkan saja masa lalu
Membongkar rahsia kita
Mengapakah kita bertemu
Dan berpisah kasihku..Oh..

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam
Cinta rapi di dalam

Dihati ini masih..
CINTA KAMU

**KEbaHAgiAn dalAM peRPisAHAN**

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

@segala nya ku terima@

erm semuanya ku terima..
ada jodoh..
adala...
ku xmampu nk ubah..
biar la..
ak xlyk..
ak xmampu..
ak la insan yg lemah..
tp hidup n mati ku hanya kerana ALLAH..
biar la dia yg tentukan hidupku..
nak hapy..
nak sedih ..
semua ak tanggung..
ak xmampu..
hatiku disakiti lg..
knape ia perlu berlaku..
hidup ni perlu diteruskan..
menangis air mata darah sekali pom blom tentu ia akn berubah..
kolu dah takdir..
ak terima..
xmo melatah..
xmo marah..
terma ngan hati terbuka..
tp mampu ke ak??
itu lah..
ak kna yakin..
yes yakin boleh..


erm start lg dah..
mcm2 nk tulis ni..
tp xtau nk start cam ner..
erm ..
berapa kali lg nk erm ni..
kira pakai per??
tiba2 jer..
hahaha,,
gelak??
kenape??
erm kelakar ngn hidup ni..
hati dah kosong..
hati dah sakit..
hati dah dah aper ekk..
erm..




Monday, September 20, 2010

*DUGAAN*

Erm nk mula cam ner ekk...aku nk ckp pom salah xckp pom salh...ape yg jg ni biar la jd pengajaran..dlu aku bg nsihat xnk dgr...tgk dah jd conflict keluarga...ssh nya..skrng bru nk nyesal..aku ??aku ok jer xde hal idup mesti dtrskan..tp biar la...em stop ak xnk ckp byk nti sakit ati..biar la...

pelamin angan ku..

hahaha pengantin lelaki lari...
ganti ngn pengantin perempuan..

erm sonok duk ats ni...
bila la dapt naik btul2...
nk ase sgt2..

Friday, July 30, 2010

rm50 setiap kali outing..

btul ke?
tu kiter dah tgk bukti ye...
sesiapa pom akn setuju ngn aku..
cz setiap kali kuar msti nk bli byk2 brng..
xkira la yg murah ko mahal ko jnji puah hati..
bg yg kureng pndapetan cam aku ni...
msti la mngeluh..
ye la terpakse ikat prut la bln ni..
huk999..
padam muka aku kan...
bli byk ngat...
tapi tu blom ckup ag..
setiap ape yg ku buat msti la bersebab..
tapi sebab pe?
tu kna la cri..
aku pom xtau sebab pe?
hu9999..
erm esk aku kuar ag nk g kedai rm2 nk servay harga..
lps 2 nk g mkn kfc...
tu la pnyebabnya..
pe lg duit melayan lagi..
huhuhuhu..

bom..bom..bom..

Friday, April 16, 2010

sakitnya...

ya ALLAH sakitnya hati ku ini..
ya ALLAH berikan la aku kekuatan utk hadapi semua ini..
ya ALLAH tabahkan la hati ku sekiranya dia bkn tercipta utk ku..
ya ALLAH sesungguhnya aku adalah insan yg lemah.
aku xmampu utk menangung kesakitan ini lg..
aku xmampu ya ALLAH.
ya ALLAH aku mohon semoga engkau memberi kekuatan kepada ku utk menjalani hidup seperti biasa..
hidup tanpa dia dicc aku..
hidup tanpa kasih sayangnya
dan hidup tanpa cintanya..
sekira nya cintamu yg paling AGUNG..
ya ALLAH aku xmampu utk hadapinya seorg dri..
ya ALLAH aku perlukan mu..
ya ALLAH dekatkan lah hati ku kepada mu..
jgn lalaikan aku dalm mengerjakan kewajipan ku kepada mu..
sesungguhnya engkau lah MAHA pemurah lg MAHA pengasihani..
ya ALLAH aku mohon kepada mu..
berikan la aku semangat yg kuat...
luputkan memori aku tentangnya..
sekira nya dia bkan utk ku..
aku xmahu mengingatinya lagi..
biar la ia menjadi kenangan yg abadi..
aku halal kan segalanya..
dari kecil sehingga sebesar zarah..
itu je yg aku mampu..
selain itu bertaubat lah..
kerana ENGKAU la yg MAHA pengampun.
ya ALLAH sekiranya dia jodoh aku dekatkan ia kepada ku.
dan sekiranya dia bkan jodoh ku jauhkan ia dri hati n fikiranku..

AMIN YA RABBAL'ALAMIN..
sesungguhnya ENGKAU MAHA berkuasa dan MAHA penyanyang..

Tinggal Kenangan...by Saleem

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan....

Saturday, April 10, 2010

khas untuk mu sayang~~


Manja engkau sumber ilhamku
Manja penyeri malam-malamku
Manja datanglah engkau padaku
Bersama harum haruman kasihmu oh...

Manja engkau penawar rinduku
Manja aku menyintaimu
Manja oh... oh manjaku
Tanpa hadir kasih tak bererti
Oh oh Manja


Katakanlah hanya aku di hatimu
Berkatalah engkau cinta kepadaku
Percayalah aku sayang kepadamu
Percayalah rinduku hanya untukmu
Selama-lamanya

Meranalah
Diriku andainya kau pergi
Menangislah
Jiwaku andainya kehilangan dirimu

Kutanamkan impian
Kulebarkan harapan
Moga kita hidup bahagia oh...



Oh... manja

Saturday, April 3, 2010

berubah~~

btul ke dah berubah..
xmcm dulu??
btul ke tkut terluka n merana??
atau sekadar msj sahaja??
btul ke syg aku ag..
atau sekadar penyedap hati??
aku xtau..
klo nk berubah..
aku pom akn berubah gak..
jd pompuan yg nkal n jhat ag..
xpedulikan org n xkn dgr ckap saper2 pom..
hidup ni utk aku je..
klo nk gak aku blh jd cam tu..
"hubungan kita msh stay"
aper mksd tu??
aku paham@aku xpaham..
tension nya..
"klo suatu hari nti aku xada kat dunia ni pe ko akan buat"
no komen
"nape cakp mcm 2"
hahhahaha
"saje"
kosong
"nk blik dah ke"
tu jer ke?
xde kata 2 lain..
aku dah berubah..
tya sepatah jawab sepatah..
baik xyah ckap..
diam lbh baik..
moody!!
ahhhhh..
alasan..
"mcm xnk tgk muka aku je"
terasa..
ingat aku xde perasaan..
xpk lak..
ish~~~
penat+letih+serabut+tension=ikut mung arr..
dugaan..
dah nk msk stahun..
agak2 macamana??
degil+keras kepala..
senyum pom x..
mcm dah xska aku ag..
xsuka ckap..
senang!!!
jgn gntung aku x bertali..
"syg aku ag x?"
diam
"syg"
tu jer ke?
jgn pk ag..
blaja leklok..
hahahahahaha..
fokus2..
fokus menda??
klo otak kosong..
hahahahaha..
"nk rehat kan minda xnk pk hal2 remeh n xpenting ni"
pk gtu lak..
hubungan ni x penting la..
"ok"..
up tu u...
pk dia je btul..
ok aku salh..
STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!

STOP MEANS xnk gaduh ag..
back to normal LIFE..

Tuesday, March 30, 2010

2 ari tanpa dia dcc~~

ego mengatasi segalanya,aku rindu dia tapi aku xnk terlalu mengharap.aku syg sgt padanya.aku tkut kcewa ag.mf la atas segalanya.klo btul aku n dia xde jdoh.aku redha.aku halalkan segalanya.bia la msa yg menentukan.aku xnk berharap nti aku kecewa lg.klo btul dia syg aku.bia la dia cri aku.aku xnk jd hidung xmancung pp tersorong2.tu hak dia nk terima ke x kat aku.aku dah xnk pakse.lpas ni aku dah xnk couple ag.aku nk hidup single.macam org lain.jodoh tu bia la.
klo ada xkemana.tapi ssh untuk aku lpskan dia .byk halangan terpksa aku hadapi utk dapatkan dia.dia lah yg aku cinta aku syg n jgk aku benci.tapi aku xtau per perasaan dia kat aku.btul ke dia cintakan aku seperti mana aku cintakan.adakah benar khabar angin yg aku dgr tuh.atau itu hanya tuduhan semta-mata utk mnjtuh kan aku n dia.hnya TUHAN saja yg tahu .aku nk tau kebenaran.dia mcm lari jer tkut utk hadapinya ape motifnya.aku xtau.ya ALLAH tabahkan lah hati ku ini.dekatlah aku padamu.berikan aku cintamu sekiranya cinta manusia tidak sesuai utk ku.aku mohon sgt2.sekiranya dia jodohku dekatkan lah dia padaku dan sekiranya dia bkn jodoh ku jauhkan la dia dri ku.luputkan lah segala memoriku tentang dia.bia la aku hidup tnpa kenangan2 nya.klo itu yg terbaik buat ku.aku xmampu.aku xcukup kuat utk semua ni.aku dah penat.mybe cintaku xckup kuat utk nya mybe jgk aku xckup sempurna utknya.SAYANG sekiranya msh ada ruang untuk ku dhatimu cri lah aku.kerana cintaku hanya utk mu.ssh utk aku lpskan mu..dgr la suara hatiku ini.aku terlalu rindukan mu.rindu sgt2.aku mampu menatap gambar mu saja.nk sentuh jauh~~



Tuesday, March 23, 2010

~~CINTA TERAKHIRKU~~


Lawa x gmbar kat atas tu??
tu la hadiah aku nk bg kat my dear..
cmel kan?
cm aku gak..
aku pon cmel gak..
biar la ore nk kato aku hudoh gak..
tp bg aku..
aku ni comel ciptaan tuhan yg pling comel..
huhuhu..

hadiah ni khas buat abg..
cyg harap abg suka..
hadiah ni x seberapa pon..
biasa je..
pkai tau..
mesti ensem abg kan?
cyg ska..




ni lak gambar hadiah dia bg kat aku..
rantai bentuk love wrna biru n sebentuk cincin..
lawa..
cyg hargai sgt2..
cyg akn jga rntai ni..
seperti mna nyawa cyg..
abg pon kna jnji akn jg hubungan kita ni..
jgn cepat ptus asa..
kuat kan semangat abg ye..
cyg syg abg tau..
love u so much..



Monday, March 22, 2010

~~ Koleksi cintaku ~~


ABU BAKAR BIN OMOR I LOVE SO MUCH
TIADA YANG LAIN SELAIN KAMU
HATI N JIWAKU HANYA UNTUKMU




tiada yg lbh berharga dri aper pn selain pmberian drinya..
aku sgt menghargainya...
semua yg dia bg akn aku simpan..
cmel n sweet semua nya..
jgn la ia menjadi kenangan..
aku xnk..
xnk bgini berakhirnya hubungan ni..
biarla ia kekal selamanya..
aku sangat mencintainya..
buat selama-lamanya..
tiada 2 tiada 3..
hanya dia d hatiku..
semoga hubungan ini kekal selamanya..
jauhkan dri segala dugaan..
dan semoga kami hadapinya dgn tenang n terbuka..
Ya ALLAH kuatkan iman ku berila aku kesabaran yg tinggi untuk hadapi ujian mu ini..
sesungguhnya aku ini insan yg lemah...


Monday, March 15, 2010

Asrama Jerjak AP O2-10


FIRST skali nk tya cmel x passport di atas..
hahahahaha..
tp tu bkan passport la tp buku outing kolej aku..
lawa x???
tiap kali klo nk kuar kna ltak kat pondok guard..
nk msk la kna ltak lam blik lak..
sb2 ada...
aku amik..
hahahaha..
ni bkn nk nganyi..
btul la kn..
pat aku ni hebat!!..
xsupo kat len..
ore len nk kuar jelah..
xpayah ltak pape..
yg terbru lak klo nk kuar kena puchcard..
mcm nk msk krja la..
aku kan student yg berjaya..
hahahahaha..
lucu-lucu..
hebat kan kolej aku..
aku bangga jd warga KPMIM.
sebab rule ni student jd bertambah hebat...
k stop lu hok dlu..
klo oyak pon x habis..




bersambung...
mu tgk dak2 ni cmel x?
2 la dak2 blik ap 02-10..
xdok sore..
sebab sore tu pemalu..
jd juru camera je..
xleh pakse org mlu2 nih..
baik la aku perknl kan sorg2 k..
yg pka bju pink xbertudung tu Along"sarah hermizar"
yg bju petak2 pink bertudung 2 Alang"siti norpietha atika"
yg bju putih 2 plak Adik"huda"
yg bju petak2 unggu tu Acik"siti nur nadhirah"
yg hujung tu sape ag aku la Asu"sharija"
hok xdok lam gambr tu nama dia ira"syakirah"
meletup giler sek2 aku ni..
yelah jangok waktu mlm..
xke plik..
tp xkesah la jnji aku n kwn2 aku hapy..
demo ni sporting abis..
ye la sek2 tu sem ni last sem doh..
ninggal aku ngn pietha jah duk sni..
xtau la nk lalui hidup tampa mereka..
pk2 cdih gak..
"weh sek2 mung mai la jln sni.. gok.."
hahhahaha.
hapy ngn meta2..
k la..
cyg korang..


KENANGAN TERINDAH..

Friday, March 12, 2010

*Bila Hati Berbicara*


Bila hati berbicara
tiada sape yg boleh halang lagi..
ape yg kita nk akn kita usahakan
untuk dapatkan btul x??
ssh bila kita pertikaikan sal hati n perasaan ni..
kadang org xpaham perasaan kita..
terutama lelaki...
mereka pk kita ape??
boneka!!
yg xpunya perasaan..
bg mereka ape yg mereka ckp tu btul semuanya..
xpernah nk pk perasaan perempuan ni...



tapi di sebab kan cinta n sayang kita laluinya
kadng2 kita xperasan yg peragai n tinkah laku kita buat dia meluat..
tp dia pn same ngn kita..
tiada bezanya lelaki n perempuan..
cuma lelak akn jd ktua keluarga..
2 yg membezakan kita..



tgk la gambar ni..
ia melambangkan betapa bahagianya dia.
itu melambangkan bahawa dlm hubungan ni msti ada kesefahaman n kepercayaan..
tp kdng2 kepercyaan itu d ragut...
sedih bla pk sal ni..

cinta itu manis bla kita hargai setiap detik bersama sedia..
"abg sayang rindu" or"sayang abg rindu"
jgn main dgn api nti terbakar diri..
ingat setia pada yg satu...
cinta itu indah bila ia bersulamkan keikhlasan...
cam lam gambar nih...

kalau la cinta tu cam ni kan bgus..
tp cinta bkn cam ni.
cinta tu sakit bila org xpandai
cinta itu bhagia pada org yg pandai bercinta..
love..love..love


love is cinta..
halangan demi halangn perlu d tempuhi utk dptkn cinta sejati..
tabah kan hati..
lapangkan minda..
jgn cepat melatah..
just cool n relax..
cinta itu datang n pergi..
jgn cepat give up..
gaduh tu adat..
cam gambr ni..

kebhagiaan terletak pada hati..
jgn pendam ..
luah kan pe yg terpendam..
jgn biar ia mkan hati..
love forever..

best kan jd cam gambar diats.

cinta..

cinta..

semua kerana cinta...

hidup pon kerna cinta..

ada ape dengan cinta..

cinta itu manis ke pahit..

what ever it is..

hadapi la dgn tenang..

itu la kate hati ku..
jgn cepat percaya kate2 lelaki..
mulut je manis tapi...
*$#@&* masam..
pk2 kan la ek...

Wednesday, February 24, 2010

24/12/2010

kisah hidupku

abang cyg windu..
10 ari lg cyg dah nk blik kg..
mesti cyg windu abg..
btul ke cyg ni insan teristimewa abg?
cyg bahagia sgt..
tambah2 abg kte nk bertunang ngan cyg,,
lagi la berbunga hati nih..
cyg windu abg..
abg jgn tinggal kan cyg tau..
btul ke abg x nyesal knal cyg?
btul ke abg xkn tinggal kan cyg?
btul ke abg syg cyg?
btul ke abg setia ngn cyg?
btul ke abg jujur ngn cyg?
abg jgn kecewakan cyg tau..

bkn kisah ku

entah nape aku ase sakit ngat lam hati ni.
dulu aku xkisah org nk ckp pe sal aku..
tp skrng??
aku dah xthan..
ckit2 blh la..
tapi klo acap2 kali kena mana nk tahan..
tup2 ia telah menjadi nanah yg memakan dri..
tu yg paling aku xnk..
xnk sgt..
smpai kna bermasam muka..
tu bkn aku..
nape aku jd cam tu skali?
nape?
jahat sgt ke aku ni?
baik sgt ke org tu?
atau aku ni xknang budi..
sampai org wat aku cam nih..
biar la jnji org tu hapy..
aku dah penat..
penat sampai baca Yasin utk tenangkan dri..
biar masalh ni x mngngu aku lagi..
penat sesngat..
harap maklum,paklong,kaklong..
hahahaha...


kisah family ku

dapat ke family aku terima dia lam keluarga aku?
dia baik ngat..
semoga abah n ma trima dia seadanya..
tu doa aku..
aku xnk berada jauh dri dia..
semoga tiada halangan lagi..
ma terima lah dia sebagai menantu mu..
abah dia baik ngat..
dia syg kn kak nik..
syg sgt2..
terima lah dia..
aku jnji akn blaja bersngguh-sungguh..
sekiranya tiada halngan dlm hubungn nih..
AMIN....


Friday, February 19, 2010

kau yang ku sayang



kau nape kau lari bila aku pandang kau a
kau tahu aku tgk kau sebab tu la kau malu
tapi aku tau kau dah ada yg punya
tapi aku xkisah aku nak jgk kat kau
tapi aku x terdaya jadi aku terpakse lpas kan kau pergi

kerna kau yg ku sayang

MUNGKIN..






mungkin ini salah aku
mungkin ini silap aku mungkin aku yg terburu-buru mungkin aku masih xkenal siapa dia mungkin juga terlalu awal aku jtuh cinta mungkinkah semua ini terjadi tanpa sebab aku xtau tapi aku akn cuba supaya ia menjadi yg terbaik

hAri Ni


x taula

asyik nk gaduh je
jumpe je nk gaduh
wat muke je
skrng ni pon aku majuk
bkan nk pujuk pon
biar je cam tu
pakwe ape lah
pujuk la aku
aku nak dipujuk bkn xdipujuk
cepat la pjuk aku
xnk diam cam nih...


:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: