:.Welcome TO.:

Wednesday, October 27, 2010

nak cari buku ni tp xdapat ag...TOLONG!!!!


kalau ada jodoh...cam best jer buku ni...
nk buku ni...
dah cari...
tp xjumpe..
ermmm...


pelukan cinta???
ermm..
cam best jer??
ak ni ska baca novel..
tp xjumpe ag novel ni..
cedih =(


hah novel ni best..aku dah pusing semua kdai buku kat kuantan ni..
tp xjumpe gak..
mana nk cari ag...
pening wehh..
dah 3 bulan ak cri buku ni...


eermmm ni buku ni nk jgak...
sinopsis ye buat ak tertarik nak baca..
cinta 3 suku ada ke??
tu la ak nk tau...
ermm bantu la..
ak ni kaki novel gak...
baca di masa lapang...


SAPE Yng minT NovEL tu gTau lA mana Nk cRI noVEL NI...
ak HaRAp sangat2..

Monday, October 4, 2010

$ ABU BAKAR $

Jangan menangis..ABU BAKAR
Jangan bersedih..ABU BAKAR
Pandanglah bintang
Pandanglah langit
Kita tak ubah debu jadinya

Jangan menyesal..ABU BAKAR
Jangan berdendam..ABU BAKAR
Apa dah tulis
Apa dah takdir
Kita tak mampu meronanya

Biarkan saja masa yang membongkar rahsia
Mengapakah kita bertemu dan berpisah
Sedang cinta kita
Bukan kita yang menyusun
Al-kisah sampai ke akhir cerita

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarkan saja masa lalu
Membongkar rahsia kita
Mengapakah kita bertemu
Dan berpisah kasihku..Oh..

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijau masih menyimpan
Cinta rapi di dalam
Cinta rapi di dalam

Dihati ini masih..
CINTA KAMU

**KEbaHAgiAn dalAM peRPisAHAN**

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

@segala nya ku terima@

erm semuanya ku terima..
ada jodoh..
adala...
ku xmampu nk ubah..
biar la..
ak xlyk..
ak xmampu..
ak la insan yg lemah..
tp hidup n mati ku hanya kerana ALLAH..
biar la dia yg tentukan hidupku..
nak hapy..
nak sedih ..
semua ak tanggung..
ak xmampu..
hatiku disakiti lg..
knape ia perlu berlaku..
hidup ni perlu diteruskan..
menangis air mata darah sekali pom blom tentu ia akn berubah..
kolu dah takdir..
ak terima..
xmo melatah..
xmo marah..
terma ngan hati terbuka..
tp mampu ke ak??
itu lah..
ak kna yakin..
yes yakin boleh..


erm start lg dah..
mcm2 nk tulis ni..
tp xtau nk start cam ner..
erm ..
berapa kali lg nk erm ni..
kira pakai per??
tiba2 jer..
hahaha,,
gelak??
kenape??
erm kelakar ngn hidup ni..
hati dah kosong..
hati dah sakit..
hati dah dah aper ekk..
erm..




:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: