:.Welcome TO.:

Tuesday, March 30, 2010

2 ari tanpa dia dcc~~

ego mengatasi segalanya,aku rindu dia tapi aku xnk terlalu mengharap.aku syg sgt padanya.aku tkut kcewa ag.mf la atas segalanya.klo btul aku n dia xde jdoh.aku redha.aku halalkan segalanya.bia la msa yg menentukan.aku xnk berharap nti aku kecewa lg.klo btul dia syg aku.bia la dia cri aku.aku xnk jd hidung xmancung pp tersorong2.tu hak dia nk terima ke x kat aku.aku dah xnk pakse.lpas ni aku dah xnk couple ag.aku nk hidup single.macam org lain.jodoh tu bia la.
klo ada xkemana.tapi ssh untuk aku lpskan dia .byk halangan terpksa aku hadapi utk dapatkan dia.dia lah yg aku cinta aku syg n jgk aku benci.tapi aku xtau per perasaan dia kat aku.btul ke dia cintakan aku seperti mana aku cintakan.adakah benar khabar angin yg aku dgr tuh.atau itu hanya tuduhan semta-mata utk mnjtuh kan aku n dia.hnya TUHAN saja yg tahu .aku nk tau kebenaran.dia mcm lari jer tkut utk hadapinya ape motifnya.aku xtau.ya ALLAH tabahkan lah hati ku ini.dekatlah aku padamu.berikan aku cintamu sekiranya cinta manusia tidak sesuai utk ku.aku mohon sgt2.sekiranya dia jodohku dekatkan lah dia padaku dan sekiranya dia bkn jodoh ku jauhkan la dia dri ku.luputkan lah segala memoriku tentang dia.bia la aku hidup tnpa kenangan2 nya.klo itu yg terbaik buat ku.aku xmampu.aku xcukup kuat utk semua ni.aku dah penat.mybe cintaku xckup kuat utk nya mybe jgk aku xckup sempurna utknya.SAYANG sekiranya msh ada ruang untuk ku dhatimu cri lah aku.kerana cintaku hanya utk mu.ssh utk aku lpskan mu..dgr la suara hatiku ini.aku terlalu rindukan mu.rindu sgt2.aku mampu menatap gambar mu saja.nk sentuh jauh~~



Tuesday, March 23, 2010

~~CINTA TERAKHIRKU~~


Lawa x gmbar kat atas tu??
tu la hadiah aku nk bg kat my dear..
cmel kan?
cm aku gak..
aku pon cmel gak..
biar la ore nk kato aku hudoh gak..
tp bg aku..
aku ni comel ciptaan tuhan yg pling comel..
huhuhu..

hadiah ni khas buat abg..
cyg harap abg suka..
hadiah ni x seberapa pon..
biasa je..
pkai tau..
mesti ensem abg kan?
cyg ska..




ni lak gambar hadiah dia bg kat aku..
rantai bentuk love wrna biru n sebentuk cincin..
lawa..
cyg hargai sgt2..
cyg akn jga rntai ni..
seperti mna nyawa cyg..
abg pon kna jnji akn jg hubungan kita ni..
jgn cepat ptus asa..
kuat kan semangat abg ye..
cyg syg abg tau..
love u so much..



Monday, March 22, 2010

~~ Koleksi cintaku ~~


ABU BAKAR BIN OMOR I LOVE SO MUCH
TIADA YANG LAIN SELAIN KAMU
HATI N JIWAKU HANYA UNTUKMU




tiada yg lbh berharga dri aper pn selain pmberian drinya..
aku sgt menghargainya...
semua yg dia bg akn aku simpan..
cmel n sweet semua nya..
jgn la ia menjadi kenangan..
aku xnk..
xnk bgini berakhirnya hubungan ni..
biarla ia kekal selamanya..
aku sangat mencintainya..
buat selama-lamanya..
tiada 2 tiada 3..
hanya dia d hatiku..
semoga hubungan ini kekal selamanya..
jauhkan dri segala dugaan..
dan semoga kami hadapinya dgn tenang n terbuka..
Ya ALLAH kuatkan iman ku berila aku kesabaran yg tinggi untuk hadapi ujian mu ini..
sesungguhnya aku ini insan yg lemah...


Monday, March 15, 2010

Asrama Jerjak AP O2-10


FIRST skali nk tya cmel x passport di atas..
hahahahaha..
tp tu bkan passport la tp buku outing kolej aku..
lawa x???
tiap kali klo nk kuar kna ltak kat pondok guard..
nk msk la kna ltak lam blik lak..
sb2 ada...
aku amik..
hahahaha..
ni bkn nk nganyi..
btul la kn..
pat aku ni hebat!!..
xsupo kat len..
ore len nk kuar jelah..
xpayah ltak pape..
yg terbru lak klo nk kuar kena puchcard..
mcm nk msk krja la..
aku kan student yg berjaya..
hahahahaha..
lucu-lucu..
hebat kan kolej aku..
aku bangga jd warga KPMIM.
sebab rule ni student jd bertambah hebat...
k stop lu hok dlu..
klo oyak pon x habis..




bersambung...
mu tgk dak2 ni cmel x?
2 la dak2 blik ap 02-10..
xdok sore..
sebab sore tu pemalu..
jd juru camera je..
xleh pakse org mlu2 nih..
baik la aku perknl kan sorg2 k..
yg pka bju pink xbertudung tu Along"sarah hermizar"
yg bju petak2 pink bertudung 2 Alang"siti norpietha atika"
yg bju putih 2 plak Adik"huda"
yg bju petak2 unggu tu Acik"siti nur nadhirah"
yg hujung tu sape ag aku la Asu"sharija"
hok xdok lam gambr tu nama dia ira"syakirah"
meletup giler sek2 aku ni..
yelah jangok waktu mlm..
xke plik..
tp xkesah la jnji aku n kwn2 aku hapy..
demo ni sporting abis..
ye la sek2 tu sem ni last sem doh..
ninggal aku ngn pietha jah duk sni..
xtau la nk lalui hidup tampa mereka..
pk2 cdih gak..
"weh sek2 mung mai la jln sni.. gok.."
hahhahaha.
hapy ngn meta2..
k la..
cyg korang..


KENANGAN TERINDAH..

Friday, March 12, 2010

*Bila Hati Berbicara*


Bila hati berbicara
tiada sape yg boleh halang lagi..
ape yg kita nk akn kita usahakan
untuk dapatkan btul x??
ssh bila kita pertikaikan sal hati n perasaan ni..
kadang org xpaham perasaan kita..
terutama lelaki...
mereka pk kita ape??
boneka!!
yg xpunya perasaan..
bg mereka ape yg mereka ckp tu btul semuanya..
xpernah nk pk perasaan perempuan ni...



tapi di sebab kan cinta n sayang kita laluinya
kadng2 kita xperasan yg peragai n tinkah laku kita buat dia meluat..
tp dia pn same ngn kita..
tiada bezanya lelaki n perempuan..
cuma lelak akn jd ktua keluarga..
2 yg membezakan kita..



tgk la gambar ni..
ia melambangkan betapa bahagianya dia.
itu melambangkan bahawa dlm hubungan ni msti ada kesefahaman n kepercayaan..
tp kdng2 kepercyaan itu d ragut...
sedih bla pk sal ni..

cinta itu manis bla kita hargai setiap detik bersama sedia..
"abg sayang rindu" or"sayang abg rindu"
jgn main dgn api nti terbakar diri..
ingat setia pada yg satu...
cinta itu indah bila ia bersulamkan keikhlasan...
cam lam gambar nih...

kalau la cinta tu cam ni kan bgus..
tp cinta bkn cam ni.
cinta tu sakit bila org xpandai
cinta itu bhagia pada org yg pandai bercinta..
love..love..love


love is cinta..
halangan demi halangn perlu d tempuhi utk dptkn cinta sejati..
tabah kan hati..
lapangkan minda..
jgn cepat melatah..
just cool n relax..
cinta itu datang n pergi..
jgn cepat give up..
gaduh tu adat..
cam gambr ni..

kebhagiaan terletak pada hati..
jgn pendam ..
luah kan pe yg terpendam..
jgn biar ia mkan hati..
love forever..

best kan jd cam gambar diats.

cinta..

cinta..

semua kerana cinta...

hidup pon kerna cinta..

ada ape dengan cinta..

cinta itu manis ke pahit..

what ever it is..

hadapi la dgn tenang..

itu la kate hati ku..
jgn cepat percaya kate2 lelaki..
mulut je manis tapi...
*$#@&* masam..
pk2 kan la ek...

:.Search Tab.:

There was an error in this gadget

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: