:.Welcome TO.:

Friday, January 29, 2010

dia kata~~

bla jumpe ada2 je dia gtau...
kali ni dia kata nk jd artis lak...
nk masuk AF8..
aku xmo dia jd artis..
dia jd org biasa pon dah ramai org minat..
ni nk jd artis lak...
aku tkt kehilngan dia...
tkt sgt2...
dia kata jgk jgn curang..
sentiasa jga cincin yg dia beri..
klo hilang tu tanda aku xsyg dia..
aku syg sgt2 kat dia..
aku benar kan dia g odition AF8..
aku xnk hampakan dia..
aku harap dia xlpakan aku...
jgn jd macam mawi...
lupa pada kasihnya..
xnk dia jd mcm tu..
nk dia jd yg sekarang..
yg sentiasa sayang pada ku..
xnk khilangan dia..
dia lah segalanya buat ku...
dialah nyawaku..
ya ALLAH berkati la setiap ape yg dia lakukn..
selamatkan lah dia dri segala kesushan dan bahaya...
jdkan lah dia seorg yg sgt bahagia...

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: