:.Welcome TO.:

Monday, February 8, 2010

..KaU daN akU..

rindu sgt kat dia..
dah 4 ari jumpe dia tp still rindu gak..
biasa la..
adat bercinta..
4 hari bersamanya tapi blm puas ag..
ase nk selamanya duk ngn dia..
biar rindu di hati dapat d bendung..


ari ni..
bru ase nk coret sesuatu kat blog ni..
ari ni gak ase ada mood nk tulis something kat cni..
ye la dah lama blog ni ku biarkan kosong..
yela masa x mngizinkan..
byk benda nk kna wat..


tambah2 cti byk bln ni..
jd byk krja yg perlu disettle kan dlu..
penat semua ada..
cuti bru2 ni..
aku blik umah mak mertua..
baik mak dia..
harap2 jodoh aku ngn dia kekal sampai ke ank cucu..


kami xpernah pon gaduh..
nk gaduh pon xde masa..
msing2 ngn hal sendri..
kdng2 tu xmsj pon..
dlu sebln aku ngn dia xcontact..
tup2 jumpe kat kem..
bru la start ckap n msj..


mla2 aku jual mhal..
tapi rsa rindu atasi segalanya..
ni la adat bercinta..
ssh senang bersama..
sekarang dia dah lain..
dia dah mkin sayang aku..
aku pon syng dia gak..
tp satu je..
aku tkut nk bwa dia jumpe mak n abah kat kg..
tkut mereka xleh trima dia..
tp blm cbe blm tahu..


tp aku tkut nk cbe..
tkut kcewa..
bia la msa yg mentukN SEgalanya..
biar lmbt asl selamat...
hehehehehehehe..


ckap sal dia..
dia kdng2 xjga pon perasaan aku..
ckap ngn "aku mu aku" je..
tp aku xkesah pon..
klo aku kesah dah lame gaduh..
xnk la gaduh cam pietha n fit tu..
ckit2 majuk pastu gaduh..
aku mls nk lyn semua tu..


klo ikut hati tiap2 hari aku gaduh..
penat la nk gduh2 ni..
dia klo aku majuk mana nk pjuk..
trus bia aku ngn dunia ku..'
tu la dia..
tapi aku sayang dia..
n dia pon sayang aku..


apepon..
hidup mesti hapy..
lgipon dia bru nk blajar bercinta..
byk dugaan aku lalui spjg aku knal dia..
aku xkn sia sia kan dia..
tu janji aku..


k la aku stop kat cni lu..
nti sambung d lain hari..
bye...

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: