:.Welcome TO.:

Thursday, January 7, 2010

TaHUN 2010 yG aMat BermakNa Buat ku..


Pertama sekalinya aku bahagia sangat sebb org yg aku syg berada dkat dgn ku...tiada kata lain selain aku bersyukur...dia semakin mesra dgn ku..dia sentiasa ada ketika aku mmerlukannya...kdg2 aku pk aper yg aku dah buat pada dia smpai dia berubah bgitu sekali..
ternyata kali ni dia btul2 syg kan aku...ternyata jarak yg aku lalui tanpa dia selama sebulan membawa hasil...lpas je JPAM hubungan aku n dia semakin mesra..tiada sakit ati tiada lg gnguan dri pompuan2 yg aku xknal...semua nya dah kembali normal..harap2 tiada lg dugaan aku ngn dia...semoga hubungan kami berkekalan..

Kedua tahun ni aku kna buat byk persediaan..thun ni aku repeat paper..jd kna byk blajar..jd aku xleh krap jumpe dia..harap2 dia paham..tahun ni thin belajar...erm...

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: