:.Welcome TO.:

Sunday, January 10, 2010

CoMpLIcAtEd DaY..

SYAMILLL....aku benci nama ni..
selalu jer mnyusahkan aku..
dah la sekelas ngn dia lg sakit ati..
ingatkan senang ati rupa2nya skit ati benci meluap semua ada..
kenape la aku sekelas ngn dia n KEMBONG..
kenape???
xde org len ke???
musuh aku sejak sem 1 ag...
nasib baik aku ni sabar..
klo x truk bdak 2 aku krjakan...
ya ALLAH tbh kan lah hati ku menempuh hari yg akn mendtg...
AMIN....
erm...
2 subject MAKRO jer..
nsib baik subjet len x..
klo x naye aku..
blh jd gile aku..
harap2 sem depan bila aku amik FIN..
aku dah x sekelas ngn dia ag..
klo x xtau la..
masa yg menentukan..
tambah2 ari ni fist kelas..
erm semangat mesti ada..
cayuk2 gurls...do the best

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: