:.Welcome TO.:

Monday, January 11, 2010

cabaran buat ku

hari ni seperti biasa aku g klas...
ari ni aku mls nk sentuh fon...
klo dia ase dia perlukan aku dia akn cri aku..
klo x..
biala...
mls nk pk...
duit bku blm abis bayar semua ag...
nape lah ssh ngat nk byar ni..
erm ni smua kna tgk brape dlu...
bajet sume RM300..
tu untuk bku baru...
duit tiket blik raya cina ni xtau ag..
duit tiket lak RM60.80..tu pg blik..
erm duit mkn x kira ag..
cz mnggu ni aku PUASA...
blh la cover untuk mggu depan..
duit alaun lmbat ag...
jd kn la pandai berjimat cermat..
klo x...
mkn maggie la jwabnye...
huhuhu..
tp xkesah pon..
sebb dah biasa..
sebb sem lps pom mcm tu gak...
nasib2...
tu la nk sgt merantau..
mcm ni lah jdnye..

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: