:.Welcome TO.:

Friday, October 30, 2009

.:tika sEmuA nYA terJdi:.

entah la kali ni aku tgk dia..
aku jtuh hati kedua kalinya pda dia..
tp syg dia xpernah nk mengerti..
mybe dia xpernah cintakan aku..
aku yg perasan lbh kot..
entah la..
mlas la nk pk sal ni..
dah penat doh..
bla aku jumpe dia pon..
aku dah ase lain..
mcm bkn kekasih..
biar la..
mybe xde jodoh antara aku dan dia..
biar la masa menentukan..
lg pon dia dah makin ensem..
mybe ramai org nk kat dia..
aku xleh halang biar la..
tipu la kalo aku xcemburukan..
semua wanita ada perasaan tu..
termsk la aku..
aku xnk la ikut perasaan aku..
nti aku yg kecewa..
biar la..
mls doh..
penat doh..
ni nk tunggu abis JPA jer.
pastu nk blik..
bla blik kat umah semua kat cni aku nk lpakan..
2 pon kalo blh la ..
aku nk bka bku bru..
dah xnk pk semua 2 lg..
fokus skrng nk habiskan final cepat2..
pas tu nk blik..
nk enjoy kat umah lak..
2 yg penting..
semua kat cni dah xnk pk doh..
harap 2 la..
dri pk kan dia baik aku pk kan dri sendri..
lg bagus..'
lg pon xberbaloi pon..
pk sal org yg xpernah pk kan kita..
asyik sibuk n pentingkan dri sendri je..
baik xpyh amik tau..
lg senang..
biar la dia ngn hidup dia..
aku ngn hdup aku..
2 yg lbh baik..

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:

:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: