:.Welcome TO.:

Friday, October 30, 2009

erm...

bgun2 jer terpk kan sesuatu..
pe nk buat ari ni?
pe nk pk ari ni?
pe nk mkn ari ni?
pepe lagi lah..
semua aku pk...
xdok motif langsung..
sedangkan mcm2 leh wat ari ni..
ni kan hari mnggu..
2 la masalah nya..
ari ni ari minggu..
nk dating..
xleh..
kesibukan melanda..
bkan aku..
adalah seseorng yg penting dalm hidup aku..
ermm
sibuk je memanjang..
mcm xde rest langsung..
benci pon ada,,
sabar jer lah..
emm..
nk on9 semua org sibuk gok..
tension giler..
nk stdy mlas..
hah tu la masalahnya..
MALAS..
2 la puncanya..
mcmana nk selesaikan nya..
hah korang tolong selesaikan nya k..
aku dah puas pk jln penyelesaian nya..
tp xdpt2 gok..
penat doh..
k la..
sebab penat..
aku nk stop kat cni lu..
jap2 ag aku sambung blik ngn cter terbru..
tentang aku n kehidupan ku..
tp byk tentang aku la..
hakhakahakahak...

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: