:.Welcome TO.:

Tuesday, March 30, 2010

2 ari tanpa dia dcc~~

ego mengatasi segalanya,aku rindu dia tapi aku xnk terlalu mengharap.aku syg sgt padanya.aku tkut kcewa ag.mf la atas segalanya.klo btul aku n dia xde jdoh.aku redha.aku halalkan segalanya.bia la msa yg menentukan.aku xnk berharap nti aku kecewa lg.klo btul dia syg aku.bia la dia cri aku.aku xnk jd hidung xmancung pp tersorong2.tu hak dia nk terima ke x kat aku.aku dah xnk pakse.lpas ni aku dah xnk couple ag.aku nk hidup single.macam org lain.jodoh tu bia la.
klo ada xkemana.tapi ssh untuk aku lpskan dia .byk halangan terpksa aku hadapi utk dapatkan dia.dia lah yg aku cinta aku syg n jgk aku benci.tapi aku xtau per perasaan dia kat aku.btul ke dia cintakan aku seperti mana aku cintakan.adakah benar khabar angin yg aku dgr tuh.atau itu hanya tuduhan semta-mata utk mnjtuh kan aku n dia.hnya TUHAN saja yg tahu .aku nk tau kebenaran.dia mcm lari jer tkut utk hadapinya ape motifnya.aku xtau.ya ALLAH tabahkan lah hati ku ini.dekatlah aku padamu.berikan aku cintamu sekiranya cinta manusia tidak sesuai utk ku.aku mohon sgt2.sekiranya dia jodohku dekatkan lah dia padaku dan sekiranya dia bkn jodoh ku jauhkan la dia dri ku.luputkan lah segala memoriku tentang dia.bia la aku hidup tnpa kenangan2 nya.klo itu yg terbaik buat ku.aku xmampu.aku xcukup kuat utk semua ni.aku dah penat.mybe cintaku xckup kuat utk nya mybe jgk aku xckup sempurna utknya.SAYANG sekiranya msh ada ruang untuk ku dhatimu cri lah aku.kerana cintaku hanya utk mu.ssh utk aku lpskan mu..dgr la suara hatiku ini.aku terlalu rindukan mu.rindu sgt2.aku mampu menatap gambar mu saja.nk sentuh jauh~~



No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: