:.Welcome TO.:

Saturday, April 3, 2010

berubah~~

btul ke dah berubah..
xmcm dulu??
btul ke tkut terluka n merana??
atau sekadar msj sahaja??
btul ke syg aku ag..
atau sekadar penyedap hati??
aku xtau..
klo nk berubah..
aku pom akn berubah gak..
jd pompuan yg nkal n jhat ag..
xpedulikan org n xkn dgr ckap saper2 pom..
hidup ni utk aku je..
klo nk gak aku blh jd cam tu..
"hubungan kita msh stay"
aper mksd tu??
aku paham@aku xpaham..
tension nya..
"klo suatu hari nti aku xada kat dunia ni pe ko akan buat"
no komen
"nape cakp mcm 2"
hahhahaha
"saje"
kosong
"nk blik dah ke"
tu jer ke?
xde kata 2 lain..
aku dah berubah..
tya sepatah jawab sepatah..
baik xyah ckap..
diam lbh baik..
moody!!
ahhhhh..
alasan..
"mcm xnk tgk muka aku je"
terasa..
ingat aku xde perasaan..
xpk lak..
ish~~~
penat+letih+serabut+tension=ikut mung arr..
dugaan..
dah nk msk stahun..
agak2 macamana??
degil+keras kepala..
senyum pom x..
mcm dah xska aku ag..
xsuka ckap..
senang!!!
jgn gntung aku x bertali..
"syg aku ag x?"
diam
"syg"
tu jer ke?
jgn pk ag..
blaja leklok..
hahahahahaha..
fokus2..
fokus menda??
klo otak kosong..
hahahahaha..
"nk rehat kan minda xnk pk hal2 remeh n xpenting ni"
pk gtu lak..
hubungan ni x penting la..
"ok"..
up tu u...
pk dia je btul..
ok aku salh..
STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!

STOP MEANS xnk gaduh ag..
back to normal LIFE..

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: