:.Welcome TO.:

Monday, March 22, 2010

~~ Koleksi cintaku ~~


ABU BAKAR BIN OMOR I LOVE SO MUCH
TIADA YANG LAIN SELAIN KAMU
HATI N JIWAKU HANYA UNTUKMU




tiada yg lbh berharga dri aper pn selain pmberian drinya..
aku sgt menghargainya...
semua yg dia bg akn aku simpan..
cmel n sweet semua nya..
jgn la ia menjadi kenangan..
aku xnk..
xnk bgini berakhirnya hubungan ni..
biarla ia kekal selamanya..
aku sangat mencintainya..
buat selama-lamanya..
tiada 2 tiada 3..
hanya dia d hatiku..
semoga hubungan ini kekal selamanya..
jauhkan dri segala dugaan..
dan semoga kami hadapinya dgn tenang n terbuka..
Ya ALLAH kuatkan iman ku berila aku kesabaran yg tinggi untuk hadapi ujian mu ini..
sesungguhnya aku ini insan yg lemah...


No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: