:.Welcome TO.:

Monday, August 31, 2009

KPMIM KUANTAN...

Nampak nyer aku mencapap agi kat kuantan ni..
maklum la nk mengejar impian ma n abah..
walaupon byk dugaan n kenangan pahit n manis kat cni
tapi aku terpaksa gok tempoh..
arrgghhh
tensionnyer byk ngat masalah yg aku hadapi bru2 ni...
tp nasib baik ni BULAN RAMADHAN bulan pose dapat gok aku bersabar..
alahai nasib per nak jd la...
bru jer nk belajar SETIA..
tiba2 jer jd mcm ni
mcmana x bengang..
kalo blh lari aku lari doh..
skrng ni dah byk assingment yg kn bt n kn antar
x ke teruk namernyer 2..
aperpn kna hadapi gok..
kter student..
huhuhuhu..dalam bulan pose ni aku kna byk bt amal ibadah.
supaya ati ni tenang sokmo..
biar xdok masalah...
bkn per xnk la tension2 sbb benda2 gni...
penat DOL..
HEHEHEHE...

No comments:

Post a Comment

:.Search Tab.:


:.Counter.:

:.cute cursor.:

My Melody Crying

:.Background.: